Bűnvallás
2017. augusztus 02. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Bűnvallás

  ralatas_a_szamosra_gy_szabo_bela_muve_1.jpg

                            Gy. Szabó Béla: Rálátás a Szamosra 

Egyszer azt találtam mondani elkeseredésemben: könnyű volt neked Istenem. Csak három napig kellett szenvedned. Bántott hogy ilyet kiejthettem a számon. Mégis úgy éreztem, hazudnék ha ki nem mondom, miután évtizedekig a szavaival éltem s élek most is már hézagosan. De nincs jobb szó, másnál nincsen. Aki ellenáll neki nem tud, csak hazug jót ígérni. De azt nagyon kelleti. Ráncosan, rongyosan lengeti, mint véres zászlót vagy kardot. Szívembe ütött lyukat, takarót. És nincs békességem, nincsen. Aztán megnyugszom abban, hogy ölében hordott ma is. Ő ezt mind tudta rólam, nem fordult el, nem undorodott, csak a vérköpenyén át, kicsit homályba vesző arcom kereste. Hol vagy? Halljam a hangod.

Miért akarjam amit otthagyott? 

Dalolj, énekelj, zengjed fájdalmad vagy örömöd, csak néma ne maradj. Te benned gyönyörködöm, én örömöm. 

Tényleg nincs rajta kívül más, aki szomjam oltja. Itt van. Nem fordul el. Nem zárja be sem szívét sem arcát. 

2017-07-31

Nászta Katalin

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr4412709786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása