A halálból élet támad - Utolsó kommentek
blfr6@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2023/05/31/_73-as_aranydiplomasok/full_commentlist/1#c42070300
Válasz erre: '73-as aranydiplomások - ahogy én láttam (részlet)
2023-05-31T18:46:23+02:00
2023-05-31T18:46:23+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2023/05/31/_73-as_aranydiplomasok?full_commentlist=1#c42070202" class="reply_nick_1614571" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 42070202 );">@Írkapirka</a>: Kedves Laci, köszönöm, hogy hozzászóltál. Örülök a véleményednek.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2023/05/31/_73-as_aranydiplomasok/full_commentlist/1#c42070202
Válasz erre: '73-as aranydiplomások - ahogy én láttam (részlet)
2023-05-31T17:07:34+02:00
2023-05-31T17:07:34+02:00
Írkapirka
http://blog.hu/user/1614571
Kedves Kati! Mintha én is ott lettem volna...látva láttam...szinte éreztem a környezetet, a nevetéseket, a sóhajokat. Igazán jól tetted, hogy megosztott ezt a beszámolót, az ottani gondolataidat. Egy összegzést adtál a múltról és a jelenről. Örvendek, hogy olvashattam. Gratulálok mindezekhez. BL.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2023/02/12/nemes_levente_nagy_b_sandor_beszelgetokonyve/full_commentlist/1#c41845008
Válasz erre: NEMES LEVENTE - Nagy B. Sándor beszélgetőkönyve
2023-02-12T15:56:11+01:00
2023-02-12T15:56:11+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
@Írkapirka: Köszönöm a hozzászólást, kedves Laci!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2023/02/12/nemes_levente_nagy_b_sandor_beszelgetokonyve/full_commentlist/1#c41844802
Válasz erre: NEMES LEVENTE - Nagy B. Sándor beszélgetőkönyve
2023-02-12T13:40:45+01:00
2023-02-12T13:40:45+01:00
Írkapirka
http://blog.hu/user/1614571
Bizonyára, mint mindegyik színházi könyv, interjú, izgalmas lehet, amelyet lélegzet visszatartva lehet olvasni azoknak, akik szeretik a színházat általában. Tisztelet a kérdezettnek és az a kérdezőnek is!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2021/05/07/naszta_katalin_kesei_szeljegy/full_commentlist/1#c40216602
Válasz erre: Nászta Katalin: Kései széljegy
2021-05-07T21:35:59+02:00
2021-05-07T21:35:59+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Köszönöm
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2021/04/26/szovegnaplo_zsinorban_103/full_commentlist/1#c40186456
Válasz erre: Szövegnapló – zsinórban – 48
2021-04-27T19:34:54+02:00
2021-04-27T19:34:54+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Köszönöm, hogy olvas!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2012/06/21/eudoxia_latomasarol/full_commentlist/1#c37030297
Válasz erre: Eudoxia látomásáról...
2019-04-07T19:12:40+02:00
2019-04-07T19:12:40+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
@Csé.: Azt hiszem már nem található meg a neten. Nem tudok segíteni.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2012/06/21/eudoxia_latomasarol/full_commentlist/1#c37030205
Válasz erre: Eudoxia látomásáról...
2019-04-07T18:43:50+02:00
2019-04-07T18:43:50+02:00
Csé.
http://blog.hu/user/692324
Hol taláható a felvétel? Én sehol sem tudok ráakadni. :-(
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2019/01/16/versem_az_elso_szeretet_idejebol/full_commentlist/1#c36537496
Válasz erre: Versem az első szeretet idejéből
2019-01-17T13:06:52+01:00
2019-01-17T13:06:52+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Köszönöm, ha komolyan írtad.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2019/01/16/versem_az_elso_szeretet_idejebol/full_commentlist/1#c36536134
Válasz erre: Versem az első szeretet idejéből
2019-01-17T09:40:18+01:00
2019-01-17T09:40:18+01:00
HitetLAN
http://blog.hu/user/1418142
Köszi, most lehet hogy kicsit jobban dereng, mit is jelenthet, hogy Ige.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2018/06/08/nem_vagyok_tucat_aru/full_commentlist/1#c35344544
Válasz erre: nem vagyok tucat áru
2018-06-10T18:02:42+02:00
2018-06-10T18:02:42+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
És én akkor is elolvastam azt! Zsotza! Nagyon jókor üzentél. Köszönöm!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2018/06/08/nem_vagyok_tucat_aru/full_commentlist/1#c35344374
Válasz erre: nem vagyok tucat áru
2018-06-10T17:15:41+02:00
2018-06-10T17:15:41+02:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
Még ha melankolikus is, de szép gondolatok! Köszönöm! Korábban én is fogalmaztam hasonló gondolatokat: <a rel="nofollow" href="http://zsotza.blogspot.com/2016/04/virtualis-palackposta.html">zsotza.blogspot.com/2016/04/virtualis-palackposta.html</a>
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2017/11/12/metoo_107/full_commentlist/1#c34127347
Válasz erre: METOO
2017-11-13T20:45:52+01:00
2017-11-13T20:45:52+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Mária, a világ sokféle istent imád, te egyet említesz most közülük. Erről is olvastam eleget. De az én Istenem Jézus, a Krisztus. Nincs másra szükségem.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2017/10/30/egyszeru_bonyolultabban/full_commentlist/1#c34042246
Válasz erre: Egyszerű - bonyolultabban
2017-10-30T21:04:13+01:00
2017-10-30T21:04:13+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Én köszönöm, Zsolt!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2017/10/30/egyszeru_bonyolultabban/full_commentlist/1#c34040746
Válasz erre: Egyszerű - bonyolultabban
2017-10-30T16:02:02+01:00
2017-10-30T16:02:02+01:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
Nagyon erős, szókimondó Post- ahogy illik: NásztaKatás! Legszívesebben mindenkinek ajánlanám, de tudom,sokan megütköznének,és félreértenék. Nem csak a "szocialista" szó, de a legtöbb szavunk is besározódott: a "keresztény" sem az,aminek ma a tömeg gondolja. Köszönöm!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2016/08/29/szinhaz_az_egesz_vilag_885/full_commentlist/1#c31109388
Válasz erre: Színház az egész világ
2016-08-31T20:23:20+02:00
2016-08-31T20:23:20+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Erre nem tudok egyértelműen bólintani Zsolt. Az áldozati állat nem is volt hibás, és Jézusra mutatott előre... mert ő az igazi áldozati bárány, akiben semmi hiba nem volt. Emlékszem én is kezdetben énekelt drága, szívből jövő dalokra, az Úrnak. Tényleg nem volt tökéletes, nem volt művészi, de egész szívből jött, ott volt mögötte az átélt kiutálás, szenvedés a környezet részéről, az Úrért. Azért, hogy komolyan vettük. Ma már egyre kevesebben veszik komolyan, és vesznek minket is komolyan, még magunk is alig. Nem akarunk áldozatot sem hozni az Úrért, és áldozatok sem lenni érte. Úgy tűnik. Ezért is a nagy elpártolás sok régen és komolyan megtért keresztény részéről. Mert a gagyik lettek szószólók, és a komolyak megfáradtak. De nem megmondta ezt nekünk előre az Úr? De vajon tényleg erről beszélt? Tényleg nincs különbség felekezetek közt? Lehet így is hinni, úgy is hinni? Valóban felesleges volt az az ébredéshullám? Elég bemenni a templomba és elmondani egy miatyánkot? Az Úr ezért senkit sem üt agyon, az biztos. Azt mondja, az erőtleneket támogassuk, a félénkeket bátorítsuk. Fehér ruhára mindannyiunknak szüksége van. Nekem is. Nagy kérdés, hogyan lehet felölteni. Mert ekkor jönnie kell a cselekedeteknek, a szentek igazságos cselekedeteinek. Jel. 19:8
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2016/08/29/szinhaz_az_egesz_vilag_885/full_commentlist/1#c31099838
Válasz erre: Színház az egész világ
2016-08-30T18:23:30+02:00
2016-08-30T18:23:30+02:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
>>" Vigasztalódhatunk azzal, hogy az Úrnak elég a kicsi is, a kevés – és tényleg! – de a minőségi kell. Nem a gagyi. "<<<br />
<br />
Én is így gondolom. Mennyi bóvli dallamot, igénytelen hangszeres produkciót, nótázós,hamis éneklésnek nevezett gajdolást gyömöszölnek az Úr kegyelmének palástja alá avval a hamis önáltatással: AZ Úrnak így is jó lesz, mert a szíveket nézi.... mégis: az áldozati állat nem lehetett hibás.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2016/06/20/fejfa_747/full_commentlist/1#c30656570
Válasz erre: Ön azonos?
2016-06-26T20:28:45+02:00
2016-06-26T20:28:45+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2016/06/20/fejfa_747?full_commentlist=1#c30655804" class="reply_nick_324223" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30655804 );">@Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)</a>: Köszönöm, kedves Zsolt, hogy értékeled, és hozzászólsz az írásomhoz. Isten áldjon meg érte!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2016/06/20/fejfa_747/full_commentlist/1#c30655804
Válasz erre: Ön azonos?
2016-06-26T18:15:27+02:00
2016-06-26T18:15:27+02:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
Nehéz, szép, hosszú, és művészi szépségű-fájdalmas Post.<br />
Nagy fájdalmak között "Szülhetted", de köszönöm,hogy Világra,és nyilvánosságra Hoztad!<br />
<br />
Számomra ezek az arany-mondatok: " Mihez is kell hűnek lennie az embernek? Ahhoz, hogy a lelkiismeretét el nem altatva, mindent mindig megvizsgáljon, mérlegeljen és gondolkozzon."
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2016/06/02/koszonet_es_ajanlo/full_commentlist/1#c30522874
Válasz erre: Köszönet és ajánló
2016-06-08T07:11:00+02:00
2016-06-08T07:11:00+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Én köszönöm ezt a kommentedet, Zsolt!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2016/06/02/koszonet_es_ajanlo/full_commentlist/1#c30522788
Válasz erre: Köszönet és ajánló
2016-06-08T06:38:53+02:00
2016-06-08T06:38:53+02:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
Nagyszerű, egyszerű- a szó jó értelmében-,és személyes. Isten ajándéka Vagy nekünk, olvasóknak, bár csak mindig JÓL tudjunk/tudjalak szeretni, és megbecsülni! Köszönöm!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2016/05/12/az_ur_kertje/full_commentlist/1#c30306462
Válasz erre: Az Úr kertje
2016-05-16T17:27:17+02:00
2016-05-16T17:27:17+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2016/05/12/az_ur_kertje?full_commentlist=1#c30305734" class="reply_nick_324223" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30305734 );">@Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)</a>: A két linket én is olvastam. Az elsőt nem szeretem, eddig egy cikkk sem tetszett, más témákban sem, ott. A második szimpatikus. Szabados Ádám véleménye is. Én is sok megjegyzést tehetnék, de nem akaródzik. Inkább örülök. Ami viszont a te hozzáfűzésedet illeti, igazad van. A gyülekezetben élők igei alapon nézhetik kívül állóknak a távolmaradókat, akár. S még a magányos fa példa is sántíthat, hiszen az is a többi növény között van. (legalább egy bokor, vagy kúszó folyondár van körülötte). De a fát ez nem tartja vissza attól, hogy az legyen, ami. A rendeltetését így is betölti. Sámson jut eszembe, meg Gedeon... Nagy dolgokat vittek végbe, és nem az ő érdemeik ezek. Ők elbuktak, vagy kisebbrendűségben szenvedtek, hitetlenkedtek, vagy elcsábultak, Isten mégis "helyzetbe hozta őket". Úgyhogy mindegy is, mit gondolnak a magányosan maradtakról a közösségben maradtak. Mondom ezt úgy, hogy magam is képviseltem az érem mindkét oldalát. Sőt, maga Derek Prince is évekig nem tartozott egy gyülekezethez sem.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2016/05/12/az_ur_kertje/full_commentlist/1#c30305734
Válasz erre: Az Úr kertje
2016-05-16T15:29:14+02:00
2016-05-16T15:29:14+02:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
>>" Felház. Újabb ültetvénye az Úrnak. Kert. Mit tehetsz ellene, és miért is tennél? "<< Nem szeretnék ellenük tenni semmit,bár nekem inkább rajongó mozgalomnak tűnik. Az érem két oldala: <a rel="nofollow" href="http://kolozsvaros.com/2016/04/16/gaspar-a-hittel-nem-kell-hazalni/">kolozsvaros.com/2016/04/16/gaspar-a-hittel-nem-kell-hazalni/</a> <br />
és: <a rel="nofollow" href="http://megmondoka.blogspot.hu/2016/04/a-dolgok-melyen.html">megmondoka.blogspot.hu/2016/04/a-dolgok-melyen.html</a><br />
<br />
Nagyon szép az egész post, a zárógondolatok teszik fel a koronát a műre: >>" Az Úr adja a növekedését. Kert vagy te is. A másik gyülekezet is. A harmadik csoportosulás is. És a magányos fák is az Úr kertjébe tartoznak."<< A "facsoportok", és a "magányos fák" között azt a különbséget látom, hogy a magányos hívők többsége -tapasztalatom alapján -elfogadja kereszténynek a közösségben élő hívőket- a sorstársaikkal együtt, míg a gyülekezet által elfogadott tanítvány-társak nagy része nem tekintik kereszténynek a magányos keresztényeket
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2016/03/26/ressurrexit_tertia_die/full_commentlist/1#c29874450
Válasz erre: Resurrexit tertia die
2016-03-28T16:46:47+02:00
2016-03-28T16:46:47+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Köszönöm, Zsolt! Neked is legyenek áldottak a napjaid!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2016/03/26/ressurrexit_tertia_die/full_commentlist/1#c29873212
Válasz erre: Resurrexit tertia die
2016-03-28T13:13:23+02:00
2016-03-28T13:13:23+02:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
Szép hitvallás-vallomást Tettél közkincssé, kedves Kata.<br />
<br />
Köszönöm!<br />
<br />
Áldott Feltámadás-ünnepet kívánok Neked ,és minden Olvasó-társamnak!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/08/27/migracio_bevandorlas_atjarohaz/full_commentlist/1#c27927050
Válasz erre: Migráció, bevándorlás, átjáróház
2015-08-29T21:20:05+02:00
2015-08-29T21:20:05+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/08/27/migracio_bevandorlas_atjarohaz?full_commentlist=1#c27926596" class="reply_nick_866032" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27926596 );">@Arpicus</a>: Én is a hozzászólásaiddal, Ádám blogján is.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/08/27/migracio_bevandorlas_atjarohaz/full_commentlist/1#c27926596
Válasz erre: Migráció, bevándorlás, átjáróház
2015-08-29T20:17:57+02:00
2015-08-29T20:17:57+02:00
Arpicus
http://blog.hu/user/866032
Egyetértek!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/04/23/megjelenik_623/full_commentlist/1#c27646342
Válasz erre: Megjelenik!
2015-07-26T19:39:07+02:00
2015-07-26T19:39:07+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/04/23/megjelenik_623?full_commentlist=1#c27641670" class="reply_nick_324223" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27641670 );">@Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)</a>: Köszönöm, Zsolt!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/04/23/megjelenik_623/full_commentlist/1#c27641670
Válasz erre: Megjelenik!
2015-07-26T07:57:15+02:00
2015-07-26T07:57:15+02:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
Örülök & gratulálok!<br />
<br />
Nagy nehezen kigugliztam, hogy hol lehet megrendelni: <a rel="nofollow" href="https://www.morebooks.de/store/hu/book/vaj%C3%BAd%C3%A1s/isbn/978-3-639-50144-5">www.morebooks.de/store/hu/book/vaj%C3%BAd%C3%A1s/isbn/978-3-639-50144-5</a>
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/02/27/angela_merkel_bizonysagtetelere/full_commentlist/1#c27453380
Válasz erre: Angela Merkel bizonyságtételére
2015-07-01T06:01:38+02:00
2015-07-01T06:01:38+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/02/27/angela_merkel_bizonysagtetelere?full_commentlist=1#c27439986" class="reply_nick_866032" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27439986 );">@Arpicus</a>: Biztosan tehetünk még valamit, amíg itt vagyunk, hogy így legyen...
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/02/27/angela_merkel_bizonysagtetelere/full_commentlist/1#c27439986
Válasz erre: Angela Merkel bizonyságtételére
2015-06-29T13:48:24+02:00
2015-06-29T13:48:24+02:00
Arpicus
http://blog.hu/user/866032
"Európának nem kevesebb iszlámra hanem több keresztyénségre van szüksége."-Angela Merkel,az igencsak szekularizálódott Németország vezető politikusa.Mennyire igaza van...
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/06/16/mi_a_teendo_ma_magyarorszagon/full_commentlist/1#c27379636
Válasz erre: Mi a teendő ma Magyarországon?
2015-06-21T05:25:38+02:00
2015-06-21T05:25:38+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/06/16/mi_a_teendo_ma_magyarorszagon?full_commentlist=1#c27376380" class="reply_nick_942387" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27376380 );">@vendeghaj</a>: "És a világ elmúlik, és annak kívánsága is, de aki az Isten akaratát cselekszi, az megmarad örökké." 1 János 2:17<br />
"Az Úr napja pedig úgy jő majd el, mint éjjeli tolvaj, a mikor az egek ropogva elmúlnak, az elemek pedig megégve felbomlanak, és a föld és a rajta lévő dolgok is megégnek." 2 Péter 3:10
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/06/16/mi_a_teendo_ma_magyarorszagon/full_commentlist/1#c27376380
Válasz erre: Mi a teendő ma Magyarországon?
2015-06-20T17:15:12+02:00
2015-06-20T17:15:12+02:00
vendeghaj
http://blog.hu/user/942387
Vendeghaj vagyok. A világ soha el nem pusztul, mert ha így is lenne, állandóan újrateremtődik.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/06/18/szeljegyzet_szabados_adam_legujabb_cikkeire_divinity_c_blogjaban/full_commentlist/1#c27360076
Válasz erre: Széljegyzet Szabados Ádám legújabb cikkeire: divinity c. blogjában
2015-06-19T12:34:44+02:00
2015-06-19T12:34:44+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/06/18/szeljegyzet_szabados_adam_legujabb_cikkeire_divinity_c_blogjaban?full_commentlist=1#c27358984" class="reply_nick_866032" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27358984 );">@Arpicus</a>: Köszönöm a véleményed. Olyan jó, hogy megírtad!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/06/18/szeljegyzet_szabados_adam_legujabb_cikkeire_divinity_c_blogjaban/full_commentlist/1#c27358984
Válasz erre: Széljegyzet Szabados Ádám legújabb cikkeire: divinity c. blogjában
2015-06-19T10:37:26+02:00
2015-06-19T10:37:26+02:00
Arpicus
http://blog.hu/user/866032
Köszönöm!Őszinte poszt,sallangoktól mentes.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/06/16/mi_a_teendo_ma_magyarorszagon/full_commentlist/1#c27353824
Válasz erre: Mi a teendő ma Magyarországon?
2015-06-18T19:20:39+02:00
2015-06-18T19:20:39+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/06/16/mi_a_teendo_ma_magyarorszagon?full_commentlist=1#c27353196" class="reply_nick_942387" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27353196 );">@vendeghaj</a>: Kedves vendéghaj, ha így lenne, nem múlna el. De ez a világ elmúlik. Épp azért mert tökéletlenné lett a bűn miatt. Az egész világ nyög és sóhajt és vágyakozik Isten, a Teremtő után. Ha picit elcsendesedsz, hallani fogod a jajgatásokat.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/06/16/mi_a_teendo_ma_magyarorszagon/full_commentlist/1#c27353196
Válasz erre: Mi a teendő ma Magyarországon?
2015-06-18T17:39:27+02:00
2015-06-18T17:39:27+02:00
vendeghaj
http://blog.hu/user/942387
Véleményem az, nem kell féltenünk semmitől se hazánkat! Ami pénzt elloptak tőlünk, azt a külföldön dolgozó magyarok visszahozzák hazánkba munkával.<br />
A világ úgy lett megteremtve, úgy tökéletes, ahogy van. Minden porra is szükség van, ami csak létezik a világmindenségben!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/04/14/sirasok_851/full_commentlist/1#c26894728
Válasz erre: Sírásaink
2015-04-29T20:41:24+02:00
2015-04-29T20:41:24+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Izgalmas dolog ez. Azt mondja az Úr: "boldogok, akik sírnak, mert ők megvigasztaltatnak. Van egy írásom a boldogságról is. Hogy az micsoda. Ha elolvassuk, mit állít erről az Úr Jézus, hát fel van adva a lecke. És megérteni nem is lehet másként, csakis azzal a szívvel, amit Tőle kapunk. "És szívet adok nekik, hogy megismerjenek, hogy Én vagyok az Úr", Jeremiás 24:7 és Ezékiel 11:19, és Jeremiás 32:39...
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/04/14/sirasok_851/full_commentlist/1#c26893450
Válasz erre: Sírásaink
2015-04-29T18:34:42+02:00
2015-04-29T18:34:42+02:00
GirEn
http://blog.hu/user/384882
" Élő kapcsolatban lenni Istennel ezt jelenti: ismerni akaratát, parancsait, megtartani azokat. " idézet a március 26.-i bejegyzésből. Akkor ez már eleve boldogsággal jár és nincs miért sírni....
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/04/14/sirasok_851/full_commentlist/1#c26874806
Válasz erre: Sírásaink
2015-04-28T06:37:33+02:00
2015-04-28T06:37:33+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Bizony kell. Még maga az ÚT is közbenjár értünk, miközben már mindent elvégzett.<br />
"Kicsoda az, a ki kárhoztat? Krisztus az, a ki meghalt, sőt a ki fel is támadott, a ki az Isten jobbján van, a ki esedezik is érettünk:" <br />
(Róma 8:34) <br />
Még itt vagyunk a földön...
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/04/14/sirasok_851/full_commentlist/1#c26872840
Válasz erre: Sírásaink
2015-04-27T20:54:41+02:00
2015-04-27T20:54:41+02:00
GirEn
http://blog.hu/user/384882
Kell még a sírás ha már az "ÚT"-on vagy?
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/04/23/megjelenik_623/full_commentlist/1#c26845994
Válasz erre: Megjelenik!
2015-04-24T20:54:36+02:00
2015-04-24T20:54:36+02:00
spearwort
http://blog.hu/user/753535
Ez nagyon jó. Alig várom, hogy elolvassam. :) Gratulálok.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2012/06/21/eudoxia_latomasarol/full_commentlist/1#c26480465
Válasz erre: Eudoxia látomásáról...
2015-03-15T19:30:06+01:00
2015-03-15T19:30:06+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Kedves Xénia!<br />
Írtam emailt neked.<br />
Katalin
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2012/06/21/eudoxia_latomasarol/full_commentlist/1#c26478275
Válasz erre: Eudoxia látomásáról...
2015-03-15T15:02:22+01:00
2015-03-15T15:02:22+01:00
Xénia Varga
http://blog.hu/user/976539
Eudoxia lánya vagyok,Xénia! <br />
Személyesen én is ott voltam édesanyám átéllésénél és azóta gyökeresen átformálódott az életünk.Sajnos vannak olyan személyek akik korlátozzák az életünket és járhatatlan utat helyeztek ránk.Segítséget szeretnék kérni a családom számára.<br />
Érdeklődni: xeniavrg@gmail.com<br />
06703591989
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/02/27/angela_merkel_bizonysagtetelere/full_commentlist/1#c26472305
Válasz erre: Angela Merkel bizonyságtételére
2015-03-14T19:54:24+01:00
2015-03-14T19:54:24+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Igen. Mikor apámat rá akartam venni, engem vegyen a nyakába, vagy amikor tornászként le akartam kötni a nézők figyelmét vidám talajtorna bemutatómmal, stb. Ezek mind lenyűgözési kísérletek voltak... Nem sorolom tovább. Ezekre gondoltam.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2015/02/27/angela_merkel_bizonysagtetelere/full_commentlist/1#c26470775
Válasz erre: Angela Merkel bizonyságtételére
2015-03-14T17:46:48+01:00
2015-03-14T17:46:48+01:00
spearwort
http://blog.hu/user/753535
"sokféleképpen akartam lenyűgözni a világot" ... ezen megakadtam. "Bár" ... sokféleképpen. Lenyűgözni??? A világot??? Mint a mantra, úgy ismételgettem, hogy talán értsem, mert ez tőlem olyan nagyon távol...
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/09/13/isten_nem_bizik_az_emberben/full_commentlist/1#c26068393
Válasz erre: Isten nem bízik az emberben
2015-02-08T21:44:50+01:00
2015-02-08T21:44:50+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/09/13/isten_nem_bizik_az_emberben?full_commentlist=1#c26065979" class="reply_nick_951373" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 26065979 );">@Catharine</a>: Nem a Tanúkra gondoltam, őket nem ismerem személyesen. Köszönöm a kommented. A biztatásod.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/09/13/isten_nem_bizik_az_emberben/full_commentlist/1#c26065979
Válasz erre: Isten nem bízik az emberben
2015-02-08T19:32:55+01:00
2015-02-08T19:32:55+01:00
Catharine
http://blog.hu/user/951373
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/09/13/isten_nem_bizik_az_emberben?full_commentlist=1#c26014111" class="reply_nick_113166" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 26014111 );">@stephy-alias:Nászta Katalin</a>: Szia :) Igen, 23 éves vagyok, de ez nem jelent semmit :) Olyat nem szabad, hogy ne bocsáss meg magadnak. Isten még az emberölést is meg tudja bocsátani, ha az illető bocsánatot kér és megbánja, változik, akkor neked ne tudna, mikor te egy kedves ember vagy? (ezt a kommenteidből szűrtem le) Annál sokkal kedvesebb Isten Ő :D Szóval csak nyugodtan tessék megbocsátani magadnak :) Az, hogy te mennyire veszed komolyan a Bibliát, szerintem csak rád tartozik és Istenre. Tudod itt jön képbe a kettős mérce. Amit például neked megenged a lelkiismereted, azt lehet, hogy másnak nem, vagy éppen fordítva. Viszont a tetteiért ő fog felelni, a tieidért pedig te, azért nem szabad máshoz hasonlítani magunkat. Kérdezhetek valamit? A Tanúkat hívod tékozlóknak, vagy csak én értettem félre? Ha félreértés, akkor kérlek ne haragudj. <br />
<br />
Egyébként szerintem éppolyan komolyan kell venni Isten mondanivalóját, mint amennyire azt Ő elvárja tőlünk, hiszen végül is Ő a mérvadó :)
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/09/13/isten_nem_bizik_az_emberben/full_commentlist/1#c26014111
Válasz erre: Isten nem bízik az emberben
2015-02-04T22:39:14+01:00
2015-02-04T22:39:14+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Igazából nem értettelek félre, csak én nem értem már az egészet. Azt hiszem én vagyok az, aki már magának sem tud megbocsátani, épp amiatt, hogy annyira komolyan vettem az Igét... hogy magam zártam ki belőle, éppen azáltal, hogy túl komolyan gondoltam, miközben körülöttem mindenki lájtosabb, - szerintem vallásosabb - módon viszonyult hozzá. És miközben égetően szükségem van Isten kegyelmére, azt élem át, amit a tékozló fiú idősebb testvére, azzal a különbséggel, hogy a tékozlók csak visszajönnek, de nem változnak meg, a rájuk adott ruha alatt ugyanazok maradnak, mint voltak. És akkor minek az egész? Ha nem kell komolyan venni az Igét, akkor mihez képest van bármi? Nehéz ez. Különben az a gyanúm, hogy fiatal lehetsz. Vagy csak arról van szó, hogy a hit fiatalít?
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/09/13/isten_nem_bizik_az_emberben/full_commentlist/1#c25959311
Válasz erre: Isten nem bízik az emberben
2015-01-31T21:23:32+01:00
2015-01-31T21:23:32+01:00
Catharine
http://blog.hu/user/951373
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/09/13/isten_nem_bizik_az_emberben?full_commentlist=1#c25926877" class="reply_nick_113166" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25926877 );">@stephy-alias:Nászta Katalin</a>: Szia. Teljesen félreértettél, nem biztat arra, hogy vétkezz nyugodtan, de tudja, hogy nem vagyunk tökéletesek és ha elesünk, igenis felsegít, mert Ő csupa szeretet. És a borítékolásról: ami nekünk borítékolva van, hogy biztos csalódunk, az lehet épp másképp is. Igazából semmi sem biztos, amíg az embereknek szabad akaratuk van, szerintem. Ezért nem vagy buta, ha hiszel másokban. mert jöhet a kellemes meglepetés, nálam mindig ez van, szerencsére :)
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/09/13/isten_nem_bizik_az_emberben/full_commentlist/1#c25926965
Válasz erre: Isten nem bízik az emberben
2015-01-29T07:46:55+01:00
2015-01-29T07:46:55+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Különben nagyon köszönöm a bejegyzésed. Új megközelítésben olvastam át sok igét. Áldjon meg érte az Úr.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/09/13/isten_nem_bizik_az_emberben/full_commentlist/1#c25926877
Válasz erre: Isten nem bízik az emberben
2015-01-29T07:30:21+01:00
2015-01-29T07:30:21+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Catharine, bizonyára arra gondolsz, hogy miközben Istent szolgáljuk, Isten végig támogat, velünk van, nem hagy magunkra. Ez így is van. Őt szolgálni viszont nem lehet másként, csak ahogy Ő parancsolja. Az Ő üzenete pedig az, hogy bízzunk Benne, higgyünk Benne, ismerjük meg Őt. Az Őt szeretők azok, akik bíznak Benne. Amire fókuszálnunk kell az Ő, és nem mi magunk. A problémákat mindig az okozza, hogy nem Őt "keressük", nem az Ő szavát kutatjuk, hanem egymást, egymásét. A viszonyítási pontnak Neki kell lennie mindig. Ez határozza meg a rendelt helyünket és tesz helyre is minket Őbenne. A te hasonlatod igen sokszor elhangzik, és igaz is a frissen megtértek számára, bár fogalomzavar a hinni szót használni olyan esetre, mikor előre borítékolható a csalódás, hiszen magunkat állítjuk be így ostobának. Inkább a reménység szó a megfelelő erre. Ami pedig a szurkolás kifejezést illeti, ez a végkimenetel felőli bizonytalanságot sugallja, ami Istennél kizárt, hiszen Ő mindentudó. És - bár a gyakorlatban általában így van, elesünk, aztán felsegít - de ezt úgy tanítani, hogy arra biztat, nyugodtan vétkezhetsz - veszélyes.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/09/13/isten_nem_bizik_az_emberben/full_commentlist/1#c25925577
Válasz erre: Isten nem bízik az emberben
2015-01-28T23:31:22+01:00
2015-01-28T23:31:22+01:00
Catharine
http://blog.hu/user/951373
Sziasztok :) Elnézést, hogy így csak ismeretlenül írok, de szerintem hihet bennünk Isten és szerintem hisz is. Gondoljatok csak bele, mi is hiszünk olyan emberekben, akik tudjuk, hogy csalódást fognak okozni. De esetenként alakulhat nagyon is jól :D Ha mi képesek vagyunk hinni így, akkor Isten is képes hinni bennünk és szerintem még szurkol is, mint ahogy egy Apa a gyermekének, hogy el ne essen :) De ha elesett, akkor pedig nyújtja a kezét, mint egy szerető apuka, hisz ez az apák dolga :D Én ilyen, szerető és kedves Istennek ismertem meg a Bibliából :)
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/11/22/egy_az_egyben_a_gyulekezetvezetes_c_oldalrol_masoltam/full_commentlist/1#c25179711
Válasz erre: Figyelemreméltó
2014-11-23T18:49:18+01:00
2014-11-23T18:49:18+01:00
Kereso75
http://blog.hu/user/24164
Köszönöm a megértésedet.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/11/22/egy_az_egyben_a_gyulekezetvezetes_c_oldalrol_masoltam/full_commentlist/1#c25174471
Válasz erre: Figyelemreméltó
2014-11-23T06:29:36+01:00
2014-11-23T06:29:36+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/11/22/egy_az_egyben_a_gyulekezetvezetes_c_oldalrol_masoltam?full_commentlist=1#c25171243" class="reply_nick_24164" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25171243 );">@kereso</a>: Igazad van. Bocsánat. Még nem vagyok profi ebben ...
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/11/22/egy_az_egyben_a_gyulekezetvezetes_c_oldalrol_masoltam/full_commentlist/1#c25171243
Válasz erre: Figyelemreméltó
2014-11-22T19:58:03+01:00
2014-11-22T19:58:03+01:00
Kereso75
http://blog.hu/user/24164
Kérlek ne másold át, ezt nem "illik". Inkább hivatkozz rá, úgy hogy mondjuk az első két bekezdést átveszed, és aztán az eredeti oldalon olvasható tovább. Köszönöm!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/10/05/cim-nelkul_4613205/full_commentlist/1#c24854895
Válasz erre:
2014-10-24T18:21:13+02:00
2014-10-24T18:21:13+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/10/05/cim-nelkul_4613205?full_commentlist=1#c24851315" class="reply_nick_753535" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 24851315 );">@spearwort</a>: Az jó lesz! Majd jelezd, mikor jössz, hogy tárt karokkal várjalak, és találkozhassunk is akkor!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/10/05/cim-nelkul_4613205/full_commentlist/1#c24851315
Válasz erre:
2014-10-24T12:32:14+02:00
2014-10-24T12:32:14+02:00
spearwort
http://blog.hu/user/753535
Köszönöm. Terveim között van, hogy téged is meglátogatlak vele. :D Nagyon várom. Sok puszi.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/10/05/cim-nelkul_4613205/full_commentlist/1#c24851129
Válasz erre:
2014-10-24T12:19:03+02:00
2014-10-24T12:19:03+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/10/05/cim-nelkul_4613205?full_commentlist=1#c24849711" class="reply_nick_753535" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 24849711 );">@spearwort</a>: Szia Bogi! Sok sikert a vizsgádhoz! Olvastam a blogodon a történteket. Klassz az autó is. Nov. 12.-én pedig drukkolok, addig imádkozom. De sikerülni fog.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/10/05/cim-nelkul_4613205/full_commentlist/1#c24849711
Válasz erre:
2014-10-24T10:10:43+02:00
2014-10-24T10:10:43+02:00
spearwort
http://blog.hu/user/753535
Szia Kata! Micsoda új dizánja lett a blogodnak. :) Tetszik. A könyv címéről nekem valami erősen kioktató a gyülekezetekbe visszahajtó tartalom ugrott be, de ha nem így van, az csak jó lehet. :) Isten áldjon. Bogi
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/10/05/cim-nelkul_4613205/full_commentlist/1#c24848557
Válasz erre:
2014-10-24T05:11:00+02:00
2014-10-24T05:11:00+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Majd otthonról megpróbálok. Kb. 2 hét múlva. Az üzenet tulajdonképpen az, hogy Krisztus teste ott van, ahol ketten-hárman összejönnek az Ő nevében. Az Úr iránti szeretet nem enged egyedül maradni. De nincs kötelező nagy gyülekezethez való tartozás... Ha valamire meg kellene tanítani a tanítványokat, az az, hogyan kövessék egyedül az Urat. Ehhez nincs szükség pódiumra és pulpitusra, csak egy elkötelezett Krisztuskövetőre és egy éhes csecsemőre...
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/10/05/cim-nelkul_4613205/full_commentlist/1#c24845557
Válasz erre:
2014-10-23T19:33:21+02:00
2014-10-23T19:33:21+02:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
Lehet(ne) röviden idézni belőle?<br />
Milyen gondolatok Fogtak meg a műből?
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/09/13/isten_nem_bizik_az_emberben/full_commentlist/1#c24461549
Válasz erre: Isten nem bízik az emberben
2014-09-14T09:40:33+02:00
2014-09-14T09:40:33+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Örülök a józan hitednek Zsolt! Többek közt az ilyen mondatok tartanak vissza attól, hogy újra eljárjak a gyülekezetbe. Nálunk is épült már prédikáció az "Isten hisz benned" mondatra. És megmagyarázzák, hogy a benned levő krisztusi új teremtésre gondolnak. Ha így is lenne, még akkor is csak rész szerint való a bennünk levő ismeretet, és nem vagyunk, nem lehetünk teljesek, csak Krisztusban. Tehát Ő nem bennünk hisz, hanem Önmagában, és... a többit tudod.<br />
Ezért nagy a felelőssége a tanítóknak. <br />
Hogyan bízna bennem, mikor az ember teljesen megbízhatatlan? Még hívőként is. Hányan elváltak, estek különféle bűnökbe, stb. <br />
Mikor Pál apostol azt mondja, legyünk az ő követői, akkor arra a magatartásra, következetes kitartásra, küzdelemre gondol, amivel a hit útja jár. <br />
Mikor ez a hozzáállás megszűnik, akkor vagyunk bajban. És még csak a szándéka sincs meg, úgy tűnik.<br />
Sokszor és kitartóan szélmalomharcnak tűnik az egész...
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/09/13/isten_nem_bizik_az_emberben/full_commentlist/1#c24461131
Válasz erre: Isten nem bízik az emberben
2014-09-14T08:02:39+02:00
2014-09-14T08:02:39+02:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
Nagyon fontos szemfelnyitó figyelmeztetést Fogalmaztál meg,Kata! Így jár(hat)unk, ha nem következetesen műveljük az anyanyelvünket, és nem törekedünk minél jobban megismernünk a Szentírást!<br />
<br />
Van egy még durvább verzió: "Isten HISZ benned" (?!)<br />
<br />
Akiben HISZünk, azt imádjuk.<br />
Én ezt tanultam.<br />
Írtam régen egy postot evvel kapcsolatban: <a rel="nofollow" href="http://zsotza.blogspot.hu/2010/07/jezus-krisztus-istensegerol.html">zsotza.blogspot.hu/2010/07/jezus-krisztus-istensegerol.html</a>
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/09/03/egy_udito_nap/full_commentlist/1#c24441801
Válasz erre: Egy üdítő nap
2014-09-12T06:04:30+02:00
2014-09-12T06:04:30+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Még nincs miről beszámolnom. Régen ilyen közösség voltunk. És mindegyikünknek ilyen "szíve" volt. És mindig "megindultunk".
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/09/03/egy_udito_nap/full_commentlist/1#c24439279
Válasz erre: Egy üdítő nap
2014-09-11T21:12:13+02:00
2014-09-11T21:12:13+02:00
Kovacs Zsotza Zsolt
http://blog.hu/user/814414
Nagyon sok ilyen névtelen érző,-és pásztorszívű Krisztus-tanítvány-társ kellene! Lett a történetnek folytatása? Az Istentiszteletre nem kellett Elmenned: Átélhetted Isten Országának az előízét.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/08/21/kereszteny_uldozes/full_commentlist/1#c24329869
Válasz erre: Keresztény üldözés
2014-08-31T19:20:45+02:00
2014-08-31T19:20:45+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
"Jézus azért hívott el, hogy tanítvánnyá tegyük a népeket, hogy olyan társadalmat építsünk, melyben nem a vagyon, hanem a szolidaritás, a szeretet az ÚR."<br />
1. Ahhoz, hogy valaki tanítvány legyen, előbb hitre kell jutnia Jézus Krisztusban. Ahhoz pedig meg kellene hallgatnia az evangéliumot. Utána pedig el kellene fogadnia, és ezután lehetne csak tanítvány. Enélkül nem megy.<br />
2. Ezt a társadalmat csakis maga az Úr fogja létrehozni, amikor visszajön. Nélküle nem megy. Ha ez lett volna az akarata, a korai keresztények közül az apostolok lettek volna a legalkalmasabbak a megvalósítására.<br />
3. A nyugati kultúra és gazdaság valóban keresztény tolerancia elvén létezik. Más "ideológia" mentén nem is lehet élni. Illetve csak úgy, ahogy az arab, muszlim, muzulmán, stb. világban. Ahol nincs értéke az emberi életnek. Ahol vallási fanatizmus van. És a vallás annyi mint a törvények betű szerinti betartása - mindegy ki találta ki a törvényt, vagy hogyan alakultak ki a hagyományok, amik törvényerejűvé váltak -, amiről tudjuk, hogy ÖL. Csak a Szellem eleven, és eleveníthet meg.<br />
Csak azért szedtem pontokba, mert magamnak is átláthatóbb így.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/08/21/kereszteny_uldozes/full_commentlist/1#c24317279
Válasz erre: Keresztény üldözés
2014-08-30T11:12:12+02:00
2014-08-30T11:12:12+02:00
Móklis
http://blog.hu/user/789665
"Ha igazán ismernénk az Istent, akkor senkit sem engednénk elkallódni a keresztények közül sem, akkor utána mennénk az elveszett egynek,..." Azt hiszen ez egy kulcsmondat, Kati. : ) Jézus azért hívott el, hogy tanítvánnyá tegyük a népeket, hogy olyan társadalmat építsünk, melyben nem a vagyon, hanem a szolidaritás, a szeretet az ÚR. Ennek nem sok jelét látni, az un. "egyház" a közelében sincs az igazságnak, mondhatni hamis Krisztust hirdet. Talán ezért a nagy keleti misztika felé fordulás, a kiábrándulás miatt, és sok esetben ezért van a "keresztényüldözés" is, mondhatni politikai okból. A vallási felekezetek, tudatosan, vagy tudatalatt a nyugati kultúra és gazdasági mechanizmus ideológiai hídfőállásai. Talán nem véletlen, hogy nem a római Szent Péter bazilikát rombolták le, és nem is a Krisztus szobrot Rio de Janeiro -ban, hanem a WTC-t. Azt hiszem, ennek van némi szimbolikája a konfliktus természetét illetően.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2008/11/08/title_54364/full_commentlist/1#c24107965
Válasz erre: Mérőzsinór: az Ige
2014-08-09T06:24:31+02:00
2014-08-09T06:24:31+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Most olvastam el ezt a kommentedet. Nem tudom, hogy nem vettem észre anno... <br />
Persze, gondolom, azóta már te is rájöttél, hogy mindenkinek megvan a maga ideje, amire emlékezhet. És a világ, mivel újat nem tud kitalálni, önmagát ismétli. Besötétedik fejünk felett az ég...
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/07/05/ma_reggel_584/full_commentlist/1#c23707473
Válasz erre: Ma reggel...
2014-07-05T13:42:08+02:00
2014-07-05T13:42:08+02:00
spearwort
http://blog.hu/user/753535
Kata! Az idő haladtával egyre jobban írsz, és ez ám megnyugtató, nekünk. Szükségünk van rá.<br />
A drukkot köszi! :) Isten áldjon.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/07/05/ma_reggel_584/full_commentlist/1#c23707061
Válasz erre: Ma reggel...
2014-07-05T13:01:33+02:00
2014-07-05T13:01:33+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Ó, köszönöm, Bogi!<br />
Isten áldjon meg ezért az idődért, amit rám áldoztál. És sikerüljenek a vizsgáid!<br />
Nagyon jól jött nekem most ez az erősítés részedről.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/07/05/ma_reggel_584/full_commentlist/1#c23706745
Válasz erre: Ma reggel...
2014-07-05T12:22:54+02:00
2014-07-05T12:22:54+02:00
spearwort
http://blog.hu/user/753535
rövid folyt:<br />
Bocsánat, hogy hosszú vagyok.<br />
<br />
A világ nem érdemli meg Istent, a jó embereket sem, az igazakat sem, de a megrostálás ideje van.<br />
Próbára teszi Isten az embereket. A jókat is és a rosszakat is. Azokat is, akik azt állítják Istenhívők és azokat is, akik nem.<br />
Pont azért, próbál Isten, hogy mindenki előtt nyilvánvaló legyen, szívének állapota.<br />
Szívünknek pedig van segítője, minden embernek, a vesék amik vizsgálják, Isten szemei, melyek figyelmeztetnek.<br />
Minden ember megigazulhatna Isten előtt, ha akarna.<br />
Minden ember előtt ott a lehetőség, hogy Istenhez forduljon segítségért<br />
és szívét megigazítsa.<br />
<br />
Jóbot igen nagy veszedelem érte! Pedig a Földön nem volt és talán nem is lesz több olyan tiszta, igaz ember, mint ő volt.<br />
Ő kiállta a próbát, mert így tudott kiáltani a legnagyobb nyomorúságában:<br />
"bárcsak meghallgatna valaki!<br />
Íme, ez a végszóm:<br />
Válaszoljon a Mindenható!"<br />
<br />
Elege lett a világból, a barátaiból, egyedül Istenre volt kíváncsi.<br />
Rettegte, félte az Istent, de eljutott oda, legyen Isten a bírája!<br />
Ez nagyon nagy bátorság! Mert tudta, hogy a Mindenható előtt áll.<br />
Mert a Mindenható belelát a szívébe, a veséjébe, a velejébe.<br />
Egyedül csak Ő tudja, igazat szól-e Jób, tényleg igaz volt?<br />
Odaállt szíve tisztaságával, és élete eddigi eredményeivel, - ami mások számára csak rossz eredmény volt - és azt kérte Istentől, hogy ítéljen felette, mint Bíró!<br />
Micsoda stressz, egy bíróság!<br />
<br />
És a bibliai történetből tudjuk, Isten meghallgatta kérését és megítélte Jóbot!<br />
Neki adott igazat, - barátaival, a világgal és a Sátánnal szemben - és kétszeresen kárpótolta minden elveszett javáért.<br />
<br />
Tehát tanulság, Isten előtt kell igaznak lenni, Isten törvényei legyenek szemünk előtt, Ő pereli perünket, Ő az Igaz Bíró, és igazságot fog szolgáltatni.<br />
<br />
szeretettel,<br />
bogi
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/07/05/ma_reggel_584/full_commentlist/1#c23706721
Válasz erre: Ma reggel...
2014-07-05T12:20:20+02:00
2014-07-05T12:20:20+02:00
spearwort
http://blog.hu/user/753535
Én szívesen reagálok.<br />
Szerintem igazakat írsz.<br />
A zsoltárokban sokszor van írva, hogy "hozzád fordul minden ember" 65,3 Amely kijelentés egyszerre tény,mert nincs is más Isten. Másodszor pedig egy prófécia is, ami majd arra az időre vonatkozik, amikor a Föld minden lakosa örvend Őelőtte.<br />
<br />
És mégis "boldog, akit kiválasztasz, és közeledbe engedsz" 65,5<br />
Ez pedig arra vonatkozik, hogy most, akik felismerik, hogy milyen érték az Istennek bemutatott áldozat.<br />
Például a 66. zsoltárban írva van. Az áldozat, amely értékes. Belegondoltam, hogy hány marhát, vagy kost tudnék én áldozni az Istennek?<br />
Csak úgy? Azért egy marha sok pénzbe kerül. Mennyi pénzt tudnék kiszórni a kezemből, nem a szegények megsegítésére,<br />
hanem mert szeretem az Istent!<br />
Szeretet, amely csak a hálából indul? Van ilyen? Manapság?<br />
Mi emberek a mai korban, képesek vagyunk-e a láthatatlan Mindenhatónak,<br />
olyan vagyoni áldozatokat hozni, mint az ókori zsidó nép? Nem politikából, nem látszatra, hogy jobb színben tűnjünk fel,<br />
Hanem cél, haszon és érdek nélkül. És ráadásul egy láthatatlan Istennek, akik azonnal nem is reagál vissza.<br />
<br />
Nekem kétségeim vannak, hogy vagyunk-e ilyen mély érzésekkel Isten felé.<br />
Ellenben nem is kell már vagyonokat áldozni, ez a csodálatos, hanem annak a felismerése kell, hogy maga a Megölt Bárány, az egyetlen értékes tulajdonunk, az enyém is, feláldoztatott.<br />
Az én Bárányom. Az én vagyonom. Az én mindenem Jézus Krisztus.<br />
Őtőle megfosztottak, - minden vagyonomtól megfosztott a világ - de Ő önmaga helyettem áldozta is magát, Istennek, én értem, hogy soha semmilyen bűn ne tulajdonítassék nekem.<br />
Tehát az én áldozatom megtörtént. Vagyoni áldozat-hozatalom bevégeztetett.<br />
Ehhez semmilyen hatalmas vagyoni keresettel nem tudnék hozzájárulni.<br />
Kereshetnék akármennyit.<br />
Itt van a csoda, hogy Jézus épp ezért nem tartotta fontosnak, hogy a világi<br />
meggazdagodással törődjünk, mert a szívünknek ez az állapota az Igaz Isten tisztelet. Maga a felismerés, hogy milyen értékes Jézus vére.<br />
<br />
Jób panaszkodása a 31. fejezetben igen felkavaró. <br />
Olyan dolgokat állít magáról, amitől egy mai embernek - legalábbis - hátast kellene dobnia. A röhögéstől a földön fetrengenie, hogy ilyen ember nincs is, mit állítasz te magadról?<br />
<br />
Jób: <br />
- Megtartoztatta a szemét, a szexuális vágyaktól.<br />
- Soha semmi hamisságot nem cselekedett.<br />
- Még a nálánál lentebb lévő szolgáit sem vette semmibe.<br />
Azt mondja: "Nem ugyanaz formált-e bennünket az anyaölben?"<br />
Hol vannak ma ilyen keresztény politikusaink, akik így tudnának beszélni a nem hatalomban, vagyonnal nem rendelkező szegényekről? Hol vannak az emberi alapjogok?<br />
Nincsenek! Jób magasan felette állt a mai modern megfogalmazásoknak.<br />
- Jób figyelt az özvegyekre, az árvákra. Soha senkit étel nélkül el nem eresztett.<br />
Tanította, ruházta őket.<br />
Nem parancsra, hanem a legtermészetesebben, vadidegeneknek apja helyett apja volt. <br />
- Jób végül olyanokat mond, ha ez nem így volt, ha ő most hazudik, "essék le vállam a lapockámról, törjön le tőből a karom!"<br />
<br />
- Majd elmondja, hogy nem vetette bizalmát aranyba!<br />
Hanem a fenséges Istenbe!<br />
/Te látsz magad körül ilyen embert manapság? Aki nem a pénzében bízik?/<br />
- Sőt, túlmegy még ezen is, nem örült, ha gyűlölőjét baj érte!<br />
Szájával sem vétkezett, ellenségeire nem mondott átkot!<br />
/Erre eszembejutott, hogy Németh S. miképpen szór átkokat azokra, akik vele egyet nem értenek.<br />
Pedig Németh S-re nagyon sok keresztény azt mondja:<br />
"Németh S. egy nagyon áldott ember. Olyan több nincs is." <br />
Nos, mégis Németh S. a 'Szent Szellemmel együtt sem' éri<br />
el Jób szintjét./<br />
<br />
Jób TISZTA ember!<br />
Van-e ilyen keresztény ember ma a Földön? Mi testvéreinket is átkozzuk, kuncogunk ha baj érte őket! Pedig testvéreink, segítettek minket, mi mégse segítjük őket, ha bajba kerülnek. Sőt átkozzuk őket: 'megérdemlik sorsukat,<br />
minek segítettek másokon, ím most őket érte baj, senki se segít rajtuk, ők voltak a hülyék, rosszul szervezték az életüket.'<br />
Testvéreiket ítélik el, olyanokról mondják, akik szívük legnagyobb szeretetből a jót cselekedték<br />
embertársaikkal. Például barátjuként szerették gyülekezeti tagtársukat, kollégájukat, rokonukat, imádkoztak értük, vagy akár segítették is őket anyagilag.<br />
Ha a jó - igaz - ember bajba kerül talán ő is hajlamos lehet magát átkozni. Nem mindenki olyan erős mint Jób, mert az emberrel a külső nyomásra belátathatják, ha szíve legnagyobb mélységéből is jót, és jól cselekedett, ám az 'eredmények' azt mutatják, ezt feleslegesen tette, akkor tényleg bolond volt.<br />
Még hajdani volt barátai is csóválják fejüket, kiátkozzák őt.<br />
Azért mert szeretett? Mert szívéből jót tett? Mert imádkozott ellenségeiért?<br />
Valóban ez lenne az igazság? Tényleg bolondok voltak a tiszta szívű emberek?<br />
A világ ezt akarja elhitetni a jó szívű, kedves, szerető emberekkel, hogy bolondok, ha szeretnek, bolondok, ha nem okosan szervezik életüket,<br />
ravasz számításból tetteiket.<br />
Bolondok, ha hisznek a Jó Istenben, az Igaz Mindenható Bíróban.<br />
<br />
folytatom...
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/06/21/ha_nem_lenne_remenyseg/full_commentlist/1#c23573709
Válasz erre: Ha nem lenne reménység
2014-06-28T20:43:47+02:00
2014-06-28T20:43:47+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/06/21/ha_nem_lenne_remenyseg?full_commentlist=1#c23573613" class="reply_nick_324223" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 23573613 );">@Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)</a>:<br />
Köszönöm neked Kedves Zsolt! És azt is, hogy olvasol. Nagy munkát végzel a Jehova tanúi felé, figyelem. Isten áldjon meg érte ezerszeresen!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/06/21/ha_nem_lenne_remenyseg/full_commentlist/1#c23573613
Válasz erre: Ha nem lenne reménység
2014-06-28T20:36:38+02:00
2014-06-28T20:36:38+02:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/06/21/ha_nem_lenne_remenyseg?full_commentlist=1#c23573583" class="reply_nick_113166" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 23573583 );">@stephy-alias:Nászta Katalin</a>: <br />
<br />
Véletlenek nincsenek.<br />
Nem csak Isten védett meg Téged, hanem bátor Voltál ,-ez jelen időben is igaz-, és erős!<br />
<br />
Nagy ajándék Jahveh Atyánktól, hogy Ismerhetlek, -még ha "csak" virtuálisan is!<br />
<br />
Köszönöm!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/06/21/ha_nem_lenne_remenyseg/full_commentlist/1#c23573583
Válasz erre: Ha nem lenne reménység
2014-06-28T20:33:32+02:00
2014-06-28T20:33:32+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Zsolt, akkor még a "gyermek" ártatlan bátorsága volt bennem. Talán ha ismertem volna, miket műveltek egyesekkel, inamba szállt volna. Tényleg nem voltam még akkor keresztyén. De már elhangzott a hívó Szava felém az Úrnak, csak még a fülem nem nyílt meg rá akkor... Mintha sűrű ködben élt volna az ember.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/06/21/ha_nem_lenne_remenyseg/full_commentlist/1#c23570377
Válasz erre: Ha nem lenne reménység
2014-06-28T20:20:35+02:00
2014-06-28T20:20:35+02:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
Nagyon erős, és személyes Post: köszönöm!<br />
<br />
Azért Ceausescu Romániájában "nem"-et mondani egy ügynöki ajánlatra hatalmas lelki erőre mutat- úgy,- hogy ha jól emlékszem- akkor még nem Voltál hívő keresztény.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/05/16/te_tudsz_engem_uram/full_commentlist/1#c22977585
Válasz erre: Te tudsz engem, Uram.
2014-05-18T19:01:38+02:00
2014-05-18T19:01:38+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/05/16/te_tudsz_engem_uram?fullcommentlist=1#c22976586" class="reply_nick_324223" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22976586 );">@Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)</a>: Vannak, akik olvassák, de inkább azok, akik elmentek a gyülekezetből. Ha mégis, akkor mélyen hallgat róla. <br />
Ma is elmentem, és örültek nekem, de nem kérdeztek rá, miért nem jöttem. Viszont a prédikációban elhangzott egy üzenet a hű és bölcs szolgáról, aki kiadja az Úr háza népének az eledelt, és az Úr munkában találja, mikor visszajön, és minden jószága fölött gondviselővé teszi. És a folytatásról is szó volt, hogy milyen sorsra jut az a szolga, aki arra gondol, hogy még nem jön vissza úgysem az Úr, és hát a szolgatársait verni kezdi, stb. Különben örültek nekem. De igazad van, ha hiányzik nekik valaki, akkor megkeresnék. Rákérdeztem egyik testvéremtől, hogy hiányoztam-e neki? Igennel felelt, és hiszem, hogy így volt. Mégis, valami akadálya van annak, hogy utána menjél a másiknak. Épp azt mesélte, hogy találkozott egyik, ugyancsak rég nem látott testvérnővel, aki már minimum háromszor olyan régen nem volt, mint én, és aki kétségbe vonta, hogy hiányzott volna nekik. Ez is kétemberes. És minden eset más. <br />
Sok oka van annak, ha valakit már nem keresnek, bár hiányzik. Tanításbeli, de időhiány miatti kérdések is ezek. No meg annak elhívése, hogy szólhatsz neki. <br />
És ami a blogomat illeti, hát úgy van, ahogy írod. De változni fog ez a helyzet, meglásd. Én például határozottan örülök a blogomnak, és a másokénak, a kommenteknek és az olvasóknak. Tudom, hogy Isten munkáját végzem. Nem vagyok gonosz szolga tehát. Például téged és még sokakat az interneten keresztül ismertelek és szerettelek meg. És biztos vagyok abban, ha egyszer találkozunk, akár szorosabb ismeretre is juthatunk, mert írásban több mindent el tud mondani magáról az ember. Az Úr ezt is fel tudja és fel is használja az övéi megőrzésére, megerősítésére.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/05/16/te_tudsz_engem_uram/full_commentlist/1#c22976586
Válasz erre: Te tudsz engem, Uram.
2014-05-18T15:45:31+02:00
2014-05-18T15:45:31+02:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
Hosszú, tömény, kemény... persze:mindezt átélni,és feldolgozni sem lehetett könnyű.<br />
Írod Kata: >>" Nem kerestek, nem kérdezték, miért, nem hívtak. Aki kíváncsi volt, elolvashatta a blogom. Ott pedig egyértelművé tettem az álláspontomat. "<<<br />
<br />
Olvasták / olvassák a Blogodat a gyülekezetből, vagy csak -ahogy nálam - tudják, hogy írogatok,de nem olvassák, pláne nem kommentelik. Mintha bloggerként a "hazai pálya" inkább hátrány,mint előny. Még népszerű, "sztárbloggereknél" is.<br />
<br />
Ha egy gyülekezetben valaki otthonra talált,és a régebbi tagok valóban befogadták -nem csak szavazással- hanem figyelemmel,és törődéssel,és a befogadott tag hónapokig nem látható, akkor a hiánya fájdalmat kell, hogy okozzon,ahogy fáj a foghúzás, vagy tragédia a végtag-amputálás. Ha nem tudnék hazamenni, és napokig nem keresne senki, akkor az otthonom csupán szállásom volt, a családom számára meg csak kényszer-kapcsolat volt a személyem.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/03/08/hitbol_es_hit_nelkul/full_commentlist/1#c22003277
Válasz erre: Hitből és hit nélkül
2014-03-30T23:04:27+02:00
2014-03-30T23:04:27+02:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/03/08/hitbol_es_hit_nelkul?fullcommentlist=1#c22002734" class="reply_nick_324223" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22002734 );">@Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)</a>: Igen, Zsolt. 1989-ben, nem sokkal azután, hogy áttelepültünk Magyarországra. Szeptemberben jöttünk és novemberben már Isten dolgairól hallgattam egyik kollégámat.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/03/08/hitbol_es_hit_nelkul/full_commentlist/1#c22002734
Válasz erre: Hitből és hit nélkül
2014-03-30T22:01:46+02:00
2014-03-30T22:01:46+02:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
Újra,és újra elolvastam a Postot. <br />
<br />
Idézek Belőle: >>" Mikor újjászületésünk után, hitéletünk kezdetén kimentünk az utcára és hirdettük boldog-boldogtalannak az Igét, hittünk abban, hogy amikor kimondunk egy Igét a Bibliából, akkor az behatol az ember szívébe, belsejébe, és elkezdi annak lelkében a munkát.<br />
<br />
De voltak, akikben nem. Akkor nem volt hatása az Igének? Nem párosították hittel. Hagyták földre esni. Mert Isten ezt is megengedi, hagyja magát földre ejteni az embertől."<< Én is hasonlót,hasonlóan éltem meg. Szerettem szórólapozni is... Jól sejtem, a '90-es években Tértél meg Te (is)?
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/01/05/szeljegyzet_ugron_zsolna_erdelyi_menyegzoje_kapcsan/full_commentlist/1#c21942743
Válasz erre: Széljegyzet Ugron Zsolna Erdélyi menyegzője kapcsán
2014-03-21T06:58:00+01:00
2014-03-21T06:58:00+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Végigolvastam Ugron Zsolna könyvét. Szép szomorú. Attól szép, hogy szomorú. Egy nő, aki felvállalja magát, kiáll magáért, és ezt senki nem nézi el neki. Nem is lehet más vége, csak tragikus. A könyv a vége felé lesz olvasmányosabb. A sok történelmi név, rokoni kapcsolatok összevisszasága, szinte átláthatatlansága nehezíti a megértést. Ki kinek a mije, sokszor nem is értem. De azt igen, hogy a mai "urambátyám" és rokoni kapcsolatok révéni előbbre jutás nem mai eredetű minálunk, magyaroknál. csak örülhetek, hogy nem akkor születtem. És gondolom a folytatás se lesz más.(A nádor asszonyai)
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/01/24/az_elet_margojara_938/full_commentlist/1#c21530704
Válasz erre: Az élet margójára
2014-01-26T22:17:55+01:00
2014-01-26T22:17:55+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Igen, olyan az infók áradata, mint a szomszédasszony pletykabeszéde, aki soha nem hagyja abba. Beteggé tesz...
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/01/24/az_elet_margojara_938/full_commentlist/1#c21528351
Válasz erre: Az élet margójára
2014-01-26T19:29:57+01:00
2014-01-26T19:29:57+01:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
Nagyon fontos kor,és kórtünet.<br />
Talán az jelenség okai a hatalmas információáradat,és a kevés közösségápolási lehetőségek.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/01/01/2014_934/full_commentlist/1#c21332039
Válasz erre: 2014
2014-01-02T07:14:18+01:00
2014-01-02T07:14:18+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Örülök, ha így van. Bizony, hosszú az út, és minden szakasznak meg van a maga sajátossága. Ezért sem lehet az ember felettébb büszke magára. Minden fel- és alhang nélkül. Szívesen venném, ha még olvashatnám a véleményed.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2014/01/01/2014_934/full_commentlist/1#c21331932
Válasz erre: 2014
2014-01-02T02:56:32+01:00
2014-01-02T02:56:32+01:00
Hild
http://blog.hu/user/233141
Köszönöm, kedves Katinka a gondolataidat, amik a te érett hitedből születtek.<br />
Öröm volt olvasni, felüdítette a lelkem.<br />
Magdus
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/12/19/valasztas_177/full_commentlist/1#c21299307
Válasz erre: Választás
2013-12-26T13:40:33+01:00
2013-12-26T13:40:33+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/12/19/valasztas_177?fullcommentlist=1#c21298801" class="reply_nick_324223" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21298801 );">@Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)</a>: Nagyon nehéz megőrízni a szívben tisztán azt a senki más által hozzá nem férhető "útvonalat" Istenhez, ami a személyes kapcsolatunk Vele, ha a gyülekezetbeli "szokások", "tanítások", "gyakorlatok" megszeplősítik. Nekem nem sikerült. Mert mindig becseng az elvárt vselkedésminta, ami ahhoz igazodik, amit látunk, hallunk, tapasztalunk. Isten mindent lát, és ez jó. De igazán akkor hallom meg a hangját, amikor elcsendesedek, és csend van körülöttem is. Ez azt mondja nekem, hogy a gyülekezetbejárás igazából az emberrel való törődést jelenti - legalább is manapság. Mikor megtértem, '89-ben, akkor minden összejövetel arról szólt, mit mond éppen akkor nekünk ott Isten. Ma már inkább csak arról, mit mondott otthon nekünk, ha mondott, vagy ha nem, mit mondott a másiknak, vagy ha még ez sem, mit mond nekünk a prédikátor, aki vagy hallotta, vagy nem Isten éppen aktuális üzenetét, és jobb híján tanít az elmúltakról. Jobb esetben. Lehet nekünk kell revideálni az álláspontunkat, ami az elvárásainkat illeti Istennel szemben. Ne tudom. Mikor semmi újat nem kapok Istentiszteletekkor, és semmivel sem szolgálhatok a testvéreim felé, mert nincs rá "kereslet", hogy ezzel a csúnya szóval éljek, akkor nem találom értelmét az ott töltött időnek, főleg, ha ez már több mint húsz éve tart. Aki szomjas, az keresi, kutatja az Igét, leáll és szakít időt azokra, akik szintén szomjasak, és meghallgatja őket, de őt is meghallgatják. Különben mindenki csak annyit kérdez, amennyit be tud fogadni. Én azért is olvasok más blogokat is - ellentétben a testvéreim többségével - mert vannak kérdések, amiket itt nem lehet megbeszélni, ott pedig sor kerülhet rá. Persze akkor, ha nem torzítja el egyfajta tanítás az érdeklődés tisztaságát. Szabados Ádám blogjához sokan hozzászólnak olyanok, akiket szívesen olvasok. Érintenek olyan kérdéseket, amiket feszegetni kell.<br />
Örülök, hogy írtál. Én is könnyebben tudok megszólalni, ha kérdeznek.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/12/19/valasztas_177/full_commentlist/1#c21298801
Válasz erre: Választás
2013-12-26T11:20:49+01:00
2013-12-26T11:20:49+01:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
>>" Ehhez a forráshoz csak az tud jönni, akit az Atya, az Isten vonz. Aki már csalódott és megelégelte a világ kínálta hamis örömforrásokat, amik csak átmeneti örömöt, de utólagos, megbetegítő csömört is okoznak. A kiapadt lélek vízért kiált. Ez a víz pedig az, aki maga az Élet forrása, eredete, kezdete és vége: Jézus Krisztus."<< - Nászta Katalin<br />
<br />
Lehet ehhez a vallásos Világ szórakoztató-iparát ,és a gyülekezetmániát ( a gyül. eltúlzott kultuszát) is hozzászámítani?
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/12/22/nem_csak_karacsonyra/full_commentlist/1#c21282355
Válasz erre: Nem csak karácsonyra
2013-12-22T11:10:34+01:00
2013-12-22T11:10:34+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Köszönöm, Móklis! Neked, nektek is nagy örömöt, boldog időket az ünnepek alatt (is). :)))))
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/12/22/nem_csak_karacsonyra/full_commentlist/1#c21282028
Válasz erre: Nem csak karácsonyra
2013-12-22T09:49:28+01:00
2013-12-22T09:49:28+01:00
Móklis
http://blog.hu/user/789665
Nagyon érdekes! Azt hiszem, a magány az egyik legalapvetőbb keresztény életérzés. A nemevilágbólvalóság, a népekközészétszóratottság meghatározó eleme. Talán furcsán hangzik, de mégis így van. És mégsem vagyunk egyedül, mégsem maradtunk árván...<br />
Örülök, hogy megosztottad! : )) Boldog karácsonyt! : ))
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/12/19/valasztas_177/full_commentlist/1#c21281759
Válasz erre: Választás
2013-12-22T08:12:39+01:00
2013-12-22T08:12:39+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Örülök, hogy találtál benne valamit, amit ki tudsz emelni. <br />
Isten áldjon egész családoddal együtt,(most, így az ünnepek előtt kihasználom a lehetőséget, hogy köszöntselek).
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/12/19/valasztas_177/full_commentlist/1#c21281344
Válasz erre: Választás
2013-12-21T23:42:31+01:00
2013-12-21T23:42:31+01:00
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt)
http://blog.hu/user/324223
>>" Az érzelmileg fejletlen ember mindig magával törődik. Ez narcisztikus. Az érzelmileg tökéletes pedig mások boldogulásával foglalkozik. Ez Isten. Isteni. "<<<br />
<br />
Nagyon jó,és fontos mondatok,-és az egész Post!
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/12/09/kanyadi_sandor_verse_es_az_enyem_is/full_commentlist/1#c21237751
Válasz erre: Kányádi Sándor verse és az "enyém" is...
2013-12-15T17:26:49+01:00
2013-12-15T17:26:49+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/12/09/kanyadi_sandor_verse_es_az_enyem_is?fullcommentlist=1#c21236855" class="reply_nick_789665" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21236855 );">@Móklis</a>: :))<br />
Hálás vagyok Istennek, hogy vannak, akik "értékelik", amiket gondolok néha. Így érted is. :))
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/12/09/kanyadi_sandor_verse_es_az_enyem_is/full_commentlist/1#c21236855
Válasz erre: Kányádi Sándor verse és az "enyém" is...
2013-12-15T14:36:07+01:00
2013-12-15T14:36:07+01:00
Móklis
http://blog.hu/user/789665
Szerintem is nehéz a válasz. Talán, mert inkább az életünkkel adunk választ, jól, vagy rosszul. De mindezt elmondani nehéz. Mint egy festményt, vagy szimfóniát, vagy színdarabot. Elmondhatjuk, hol a múzeum, hol adnak koncertet, hol a színház, de a darabot nekünk kell megnézni. Lehet elemezni, elmondani a tartalmat, de az nem ugyanaz. Amikor látjuk, akkor áll össze egésszé, akkor jön át az üzenet, ha készen állunk fogadni azt. Igen ezt, az érzékenységet Isten adja. : ))
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/12/09/kanyadi_sandor_verse_es_az_enyem_is/full_commentlist/1#c21227195
Válasz erre: Kányádi Sándor verse és az "enyém" is...
2013-12-13T15:56:14+01:00
2013-12-13T15:56:14+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Költői kérdéseket teszel fel! Ezek a jó kérdések. Azóta is ezen gondolkozom. Egyelőre annyi válaszom van erre magamnak, hogy <br />
semmitől sem kell félni, ami ezen a világon érhet, mert az Úr Jézus ezen a világon fölül van, úgy, hogy Általa van ez is... <br />
Paul Klee-re te hívtad fel a figyelmem, ezt köszönöm. Nagyon izgalmas már az is, amit a wikipédián olvashatok róla.<br />
Amit őket olvasva érthetek meg az, hogy mind sejtik, van a láthatón túl valami más is, ami több annál, amit valóságnak nevezünk. Ezt az "érzékenységet" csakis Isten olthatja az emberbe.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/12/09/kanyadi_sandor_verse_es_az_enyem_is/full_commentlist/1#c21205674
Válasz erre: Kányádi Sándor verse és az "enyém" is...
2013-12-10T08:00:40+01:00
2013-12-10T08:00:40+01:00
Móklis
http://blog.hu/user/789665
<a href="http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/12/09/kanyadi_sandor_verse_es_az_enyem_is?fullcommentlist=1#c21203910" class="reply_nick_113166" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21203910 );">@stephy-alias:Nászta Katalin</a>: Mindíg Paul Klee jut eszembe erről: A művészet nem a láthatót adja vissza, hanem láthatóvá tesz. Meg Tamási Áron, aki ezt mondta: Nem a valóságról kell írni, hanem az igazságról. Talán nem is mindíg hiányzik a tudatosság! A valóság, e világ valósága és az igazság különbözik. E világ útjai nem Isten útjai, e világ igazsága nem Isten igazsága. Mi az igazság, kérdezte Pilátus. Valóban! Ki ez a Jézus? Hogyan kell élnie annak, aki az Ő nevét vallja? Mit jelent az, hogy nem e világból való? : ))
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/12/09/kanyadi_sandor_verse_es_az_enyem_is/full_commentlist/1#c21203910
Válasz erre: Kányádi Sándor verse és az "enyém" is...
2013-12-09T19:10:38+01:00
2013-12-09T19:10:38+01:00
stephy-alias:Nászta Katalin
http://blog.hu/user/113166
Én is azt hiszem, a költő próféta-lélek.<br />
Időnként tudtán kívül az Úr szócsöve lesz...
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/12/09/kanyadi_sandor_verse_es_az_enyem_is/full_commentlist/1#c21199626
Válasz erre: Kányádi Sándor verse és az "enyém" is...
2013-12-09T07:55:19+01:00
2013-12-09T07:55:19+01:00
Móklis
http://blog.hu/user/789665
Hát igen! Az Úr félelme a bölcsesség. Sokat gondolkodom manapság a művészet szerepén. Azt hiszem ez egy prófétai örökség, prófétai küldetés. Vannak persze hamisak, de vannak igazak is. Történeteket mesélnek, üzeneteket adnak át, fényt gyújtanak a sötétben.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/10/14/x-faktor_tortenelem_amerika/full_commentlist/1#c20828657
Válasz erre: X-faktor, történelem, Amerika
2013-10-16T20:59:36+02:00
2013-10-16T20:59:36+02:00
spearwort
http://blog.hu/user/753535
Oh! Megmosolyogtatsz! <br />
De!<br />
Most tényleg rámfért egy ilyen jó írás. Én köszönöm.
https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/2013/10/09/diadalmenet_670/full_commentlist/1#c20828645
Válasz erre: Diadalmenet
2013-10-16T20:57:36+02:00
2013-10-16T20:57:36+02:00
spearwort
http://blog.hu/user/753535
"Őt szeretitek, pedig nem láttátok, őbenne hisztek, bár most sem látjátok, és kimondhatatlan, dicsőült örömmel örvendeztek, mert elértétek hitetek célját, lelketek üdvösségét." 1Pt1,8-9<br />
<br />
"Könyörüljetek azokon, akik kételkednek, mentsétek meg őket kiragadva a tűzből. Másokon is könyörüljetek, de félelemmel, utálva még a ruhát is, amelyet testük beszennyezett. Annak pedig, aki megőrizhet titeket a botlástól, és dicsősége elé állíthat feddhetetlenségben, ujjongó örömmel: az egyedül üdvözítő Istennek a mi Urunk Jézus Krisztus által: dicsőség, fenség, erő és hatalom öröktől fogva, most és mindörökké. Ámen." Júd 1,22-25