"Ne félj, férgecske Jákob, maroknyi Izráel, én megsegítlek!" Ézsaiás 41:14/a
2008. november 19. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

"Ne félj, férgecske Jákob, maroknyi Izráel, én megsegítlek!" Ézsaiás 41:14/a

"Akik az Úrban bíznak, azok olyanok, mint a Sion hegye, mely meg nem inog." "De akik az Úrban bíznak, erejük megújul, szárnyra kelnek, mint a saskeselyük, futnak, és nem lankadnak, járnak, és nem fáradnak el!" Jó vagy Uram! És most annak örülök, hogy nem töröltél el engem, hanem én is Hozzád jöhetek. Reggel van, és veled kezdődhet a nap. Ismerős igék tolongnak a fejemben, és akkor kiemelkedik belőlük ez a mai, és minden más lesz. Nem félek, nem rettegek, hiszen Te velem vagy. Nem érdemlem meg. Igazán nem. Amiben másokat megítélek, magam esek el. Nem vagyok különb senkinél. Sőt. És olyan jó, hogy Pál apostol megírta: nem ítéli meg saját magát sem, mert te vagy a bíró. Te.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr49777172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása