"Bizony nem veti el az Úr az ő népét, és nem hagyja el az ő örökségét!" Zsolt 94:14
2008. november 25. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

"Bizony nem veti el az Úr az ő népét, és nem hagyja el az ő örökségét!" Zsolt 94:14

Ma dicsőíti meg újból a nevét az Úr a fiam életében. Ma megy be a kórházba, ahol szívkatéterezés és szívritmus-hiba miatt kerül kezelés alá. Imádkoztak érte a gyerekek. Imádkoztunk érte itthon minden este a nagymamával. Neki is megüzentük, és ő is imádkozik. Ma reggel ezt az igét olvastam. És előtte pedig a 91.Zsoltár 14-16 igéit: " Mivelhogy ragaszkodik hozzám, megszabadítom őt, felmagasztalom őt, mert ismeri az én nevemet! Segítségül hív engem, ezért meghallgatom őt; vele vagyok háborúságában: megmentem és megdicsőítem őt. Hosszú élettel elégítem meg őt, és megmutatom néki az én szabadításomat." Hálás vagyok neked Uram, hogy ilyen nagy kegyelmet tanusítottál irányunkban. Tudom, hogy vigyázol a fiamra, és tudom, hogy a te dicsőségedre él, neked fog szolgálni. Hálát adok neked érte!

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr22787135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása