Kárhoztatás...
2008. december 10. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Kárhoztatás...

Beírtam előbb minden negatív gondolatot, ami a fejemben megfordult önmagammal szemben, hogy az Úr haragszik rám, mert ilyen, olyan, amolyan vagyok, stb. Hosszan. Aztán gyorsan kitöröltem. És eszembejutott, hogy egyedül a hit tud kiemelni abból a gödörből, amibe belesek, ha önmagamra nézek. És ez az Úr Jézusban való hit, aki mindent tud rólam, és a kezéből ki nem ejt!!!!!!!! Senkit, akit belevésett!!!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr16814321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünde 2008.12.10. 08:26:25

Hajrá! Csak így tovább! Tele lettem örömmel, miközben ezt a két legutóbbi írásodat olvastam. :)
Háromszoros hurrá Jézusnak!!!
süti beállítások módosítása