A NAGY BUMM / 2
2018. augusztus 08. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

A NAGY BUMM / 2

hajtas_1.png

 

 2. 

Rómaiakhoz írt levél 3. fejezet 

 

az evangélium örömhír, amiben nincs semmi körömfekete

nincs híja, tökéletes, kerek, egész, kiegészíthetetlen

ha még hozzá kellene tenni valamit már feladat lenne

az örömhír Isten üzenete, ajándéka, ingyen kegyelme

ettől leszel erős, boldog, szabad, tiszta

nem kell védekezned, leteheted a fegyvert

ez a jó hír, ezt mondták el nekem is akkor

ez az öröm változtatta meg az életem

csak a világ akarja, hogy megfeleljek neki

Istennek jó voltam-vagyok, úgy ahogy vagyok

csak a te szemed lát hibát bennem

Isten hibátlanra mosott

 

Nászta Katalin

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr1514168849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása