Szolgálat
2009. március 22. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Szolgálat

Mi is volt a tegnap? Hogy neked kell személyesen kapcsolódni az Úrhoz. Nem imát kell kérned, hanem te imádkozz, és neked válaszol az Úr.

Igen, annak van igaza, azzal van az Úr, aki halad, és nem azzal, aki áll. Ahogy elkezdtem egy feladatot végrehajtani, azaz munkával töltöttem az időm, mindjárt könnyebbé vált az élet. Nem volt időm "agyalni". A munkát még az Úr is terápiának adta, nem büntetésképpen. Mert az Úr jó!

Betöltött a Szent Szellem. Elestem, be is vertem kicsit a fejem, de nem lett semmi bajom. Nem éreztem különösebben semmit. Csak az Úr kenetére volt- van szükségem, hogy cselekedjek az Ő nevében. A Szent Szellem nélkül nem megy semmi.

A gyerekek nagyon áldottak. Majnem mind tudják az igéket, ismerik a tanításokat, látszik, hogy nem világi gyermekek. Mind befogadták az Urat a szívükbe. És sokan tettek bizonyságot Róla az osztálytársaik között, akik ezért gúnyolják őket. Még a tanáruk, tanítójuk is hülyeségnek nevezte, mikor Jézusról beszéltek neki. És mind azt mondták, hogy az lenne a legjobb, ha minden gyermek hívő lenne az osztályban! És felsorolták, milyen tulajdonságai vannak a hívő embereknek. És tudják, mik a bűnök.

Mesét is szerettem volna nekik mondani, de már nem jutott idő. A testvérem, Éva, nagyon hozzáértően tudott bánni velük. Már régóta ez a szolgálata. És van is eredménye! És a gyülekezet többi gyermekszolgálójának is dicséri a munkáját az, ahogyan a gyermekeik ismerik és engedelmeskednek is az igének. Imádkoznak, és dicsérik az Urat, énekkel, tánccal, otthon, egyedül. Fantasztikus!

Lehet ők fognak engem tanítani!

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr651017960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása