depresszió
2012. szeptember 06. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

depresszió

nem érdekelnek a hírek
 

semmilyen örömet nem szereznek

részt veszek olyan rendezvényeken, ahol csak mosolygok, de nem számít igazán semmi

az emberek nem akarnak semmi komolyat

sokáig a közösség volt az, ahol ugyanazért dobogott a szívünk

aztán kihűlt

majd a munkahelyen voltak jó kollégák, akik számára hasznosnak érezhettem magam

ez is elromlott

felszínes kapcsolatok, felszínes istenkapcsolat, felületes ismeretségek

a mélybe szállni, hogy magasra repülhess, egyedül nem lehet

legalább két szárnyam kell legyen

egyik, amivel én , a másik, ami engem tarthat az égen

Uram, a Te szárnyadra van szükségem

nekem már nincsen

mivel dicsekednem sincs

Benned reménykedem 

de tényleg

én leírtam volna magam régen

valaki azt írta, nem baj, ha vétkezünk, csak folyamatosan ne maradjunk benne, hanem szakadjunk el tőle

akkor én nekem az a bűnöm, hogy másokat kritizálok

ezzel magam sározom be

a te örömöd nélkül nem lehet elviselni az ostobaságot, gonoszságot, felelőtlenséget

fáj, hogy megalázzák magukat az országunk elei

fáj, hogy lelkileg elszegényedik az ország

fáj, hogy nem törődnek és mi sem törődhetünk az emberekkel, mert nem engedik az emberek

az emberek nem szeretik, ha segíteni akarnak nekik

gyűlölik a segítséget adót, mert megalázó, de szükségük van rá, mégis gyűlölik

a nyomorult gyűlöl így, akinek nincs ereje-akarata kiszállni vagy változtatni

és semmire sem becsüli a szereteted

jár neki, aztán a földbe tapos

miért adtad oda, magadra vess, mondja

láttam egy régi testvért, aki már nem tudom hova tartozik, de átveri az embereket folyamatosan

rossz volt vele egy társaságban ülni, ha messze is voltunk egymástól

osztogatják egymásnak a plecsniket, de az Istent nem becsülik

elmegy a hangom ilyen helyeken

senkit nem érdekel, amit mondok

kivonulnék a világból, de nem lehet

semmi hasznosat nem tettem amiért plecsnit kaphatnék

de nem is engedték, hogy hasznos dolgot tegyek

kár volt világra jönnöm

nem tudtam a bennem levő kincseket megmutatni

a világnak nem kellett

ez a világ nem az enyém - nem is kell

Ω

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr364760168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spearwort 2012.09.14. 19:02:48

Nahát, regisztrálnom kellett! Nem vagyok valami nagy kommentezős, még :), de gondoltam, hátha regisztrálnom kell, hogy hozzászóljak, akkor regisztrálok, leírom: Biztos, hogy értékes vagy! Én adok most neked egy plecsnit. :) => Az ÚR gyermeke vagy. Az ÚRnak kellett! - Csak ennyit akartam, Isten áldjon, bogi

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2012.09.14. 20:43:11

Köszönöm Bogi.
Nem is tudtam, hogy regisztrálni kell a hozzászóláshoz. Ez elkedvetlenitheti az embert.
Ha azok után adtad a plecsnit, hogy beleolvastál a blogomba, akkor tényleg köszönöm. Az Isten áldjon meg ezért (is).

spearwort 2012.09.15. 22:07:41

Igen, azután :)
Igazából, tényleg nem szoktam kommentezni, talán te vagy az első? és meglepődtem.
El is gondolkoztam, hogy lehet, hogy a blogpost-on is így lehet ez? Én azon vagyok, testveremnek.blogpost.com Lehet, ezért nincsenek hozzászólásaink?
Ez a nagy néééémaság? Mondjuk nem mindig baj, csak furcsa. Mintha a keresztények nem mernének előbújni, nem?

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2012.09.16. 08:14:42

Rákerestem a blogcimedre, de nem találom. Mi a pontos neve, amit be kell gépelni? Mert ha csak ennyit irok be, nem találom.

spearwort 2012.09.16. 19:20:04

ja. most nézem, az előbbi megadásnál elírtam. :)

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2012.09.16. 21:35:45

Sikerült. Majd olvasom. Most nagyon fáradt vagyok, egész nap utaztam.

spearwort 2012.09.18. 20:30:14

hello
bocs, hogy ide írok. Nagyon örültem ám, hogy feljöttél a blogomra és megnézted! :) Köszönöm a hozzászólásodat.
Azon gondolkoztam, hol tudnék én neked válaszolni rá, akartam ott rögtön... de aztán meggondoltam magam. Majd privátban, holnap. :) Isten áldjon meg!

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2012.09.19. 05:39:21

Bennem is hasonló érzés van. Nagyon erős post, nagyon személyes. Köszönöm Kata!
süti beállítások módosítása