Irgalmasság Atyja a Neved
2022. október 22. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Irgalmasság Atyja a Neved

portre-11.jpgMikor senki sem segíthet, s egyedül vagy

és mindenért minden téged vádol,

Jöjj hozzám, mondja az Úr

Én nem vádollak. Meggyógyítalak.

Megszabadítalak. Én vagyok az Úr.

Irgalmaság atyja a nevem. Könyörülő.

Egyedül Igaz, egyedül Isten.

Ismerem minden problémád.

Én segíthetek. Senki más nincsen.

 

Üres a kezem Jó Uram,

ne fordulj, kérlek tőlem el…

Tudatlan vagyok, ostoba

és árva, árva Nélküled.

Bocsáss meg nekem, ha lehet

s ha van még ott Nálad hely,

hogy elfoglalhassam helyem

tenyeredben, s szívedben én is.

Emelj fel, kérlek, ISTENEM!

 

Jöjj hozzám, drága gyermekem.

Én terveztelek. Én alkotlak,

újjá én szüllek, én formázlak,

Én vagyok teremtő Istened.

 

Minden az én hatalmamban van.

Semmi sincs nélkülem.

A gonosz sem tombolhat többet,

mint amennyire engedem.

 

Csak fordulj hozzám, láss meg engem!

Nincs rajtam kívül senki más,

aki valóban kiemelhet

onnan, ahova zuhantál.

Én most is szeretlek.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr6117959956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása