Isten meghallgat
2010. június 26. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Isten meghallgat

Napok óta terméketlen munkát végeztem, nem volt sikerem sehol.

És akkor azt mondtam Istennek az autóban: Uram, szeretném, ha meghallgatnál, és bizonyságot nyernék afelől, hogy meghallgatsz. Kösse meg az az asszony a lakásbiztosítását, akivel már évek óta nem sikerül. Ha megköti, tudom, hogy meghallgatsz. ha nem, akkor nem hallgatsz meg. Persze, tudom, hogy azért mégis, de szükségem van egy élő bizonyságra TŐLED.

Elindultam. Az úton, amelyik a legrövidebb, vissza kellett fordulnom, mert autóbaleset miatt lezárták. A másik úton hosszasan kellett várakoznom, s már azt hittem ott is baleset miatt, mert elszáguldott mellettem egy autómentő, de nem. Csak javították az utat.

Így először nem az imában "megbeszélt asszonyhoz" sikerült eljutnom, hanem egy másikhoz, aki útközben jutott eszembe. Kiderült, hogy kb. két éve átpártolt egy másik biztosítóhoz. Sikerült visszahoznom.

Ezután egy újabb régebbi ügyfelemet látogattam meg, akinek szintén szüksége volt egy lakásbiztosításra. Így kettőt kötöttem már. Még hátra volt a harmadik. Mikor odaértem, éppen kint dolgoztak a ház előtt,a bejárati ösvényt egyengették. Egyenesen rákérdeztem, köt-e biztosítást a házára? A nő elgondolkodott, már azt hittem meg is köti, végül nemet mondott. Bár most már fontolóra vette, nem úgy mint régebb. Végül az anyagi helyzetére hivatkozva visszautasította az ajánlatot újból és a végén megjegyezte: mindig imádkozok, hogy Isten óvjon meg bennünket. Minden este.Benne bízom. -Ez a legfontosabb. Feleltem. És eljöttem.

Arra tanított az Úr, hogy figyel rám, de nem úgy és akkor teljesíti a kérésem, ahogy én akarom.

Még valami. Már régebben tudtam, hogy Isten az őszinte embert tudja megszólítani. Lásd: Jóbot. Igazából akkor tudod meghallani Isten hangját, ha őszinte vagy. Leginkább önmagadhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr262112248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása