A Jelenések könyvét olvasom
2010. szeptember 24. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

A Jelenések könyvét olvasom

Az Úrnak van panasza a népe ellen. Van, amit gyűlöl, amit hiányol. Elvárja, hogy győzzünk. Akárcsak Ő. Mert Ő velünk van. Nem hagyott egyedül. Senkit nem vet el, aki Őhozzá megy. Aki segítségül hívja az Ő nevét, azt megszabadítja.

Derek Prince azt mondja, és így van: Isten minden ítéletet átadott a Fiának, ő pedig a beszédének - Isten Igéjének.

"... akit az Isten küldött, az Isten beszédeit szólja; mivelhogy az Isten nem mérték szerint adja a Lelket (Szellemet)." János 3:34

Itt is arról ír, hogy Isten beszéde Szellem.

"Az Atya szereti a Fiút, és az ő kezébe adott mindent." János 3:35

"... az Atya nem ítél senkit, hanem az ítéletet egészen a Fiának adta." János 5:22

"És ha valaki hallja az én beszédeimet és nem hisz, én nem kárhoztatom azt: mert nem azért jöttem, hogy kárhoztassam a világot, hanem, hogy megtartsam a világot.

Aki megvet engem és nem veszi be az én beszédeimet, van annak, aki őt kárhoztassa: a beszéd, amelyet szólottam, az kárhoztatja azt az utolsó napon. Mert én nem magamtól szóltam, hanem az Atya, aki küldött engem, Ő parancsolta nékem, hogy mit mondjak és mit beszéljek. És tudom, hogy az ő parancsolata örök élet. Amiket azért én beszélek, úgy beszélem, amint az Atya mondotta vala nékem." János 12:47-50.

Tehát az ítélet az Isten Igéjéé.

Ezért nekünk Isten Igéjével kell élnünk, hadakoznunk, érvelnünk, bizonyságot tennünk, mert ebben van élet. Erő. hatalom.

Kenet.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr82320930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása