Máté 7:29
2010. szeptember 27. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Máté 7:29

"Mert úgy tanítja vala őket, mint a kinek hatalma van, és nem úgy, mint az írástudók."

EZ A KULCS!!!

Ha valaki prédikál, vagy tanít, legyen birodalma - uralma - hatalma - afölött, amit mond.

Ha Isten Igéjét prédikálják, éljenek is aszerint.

Próba nélkül nem lehet jól szolgálni.

Jézus maga is megpróbáltatott a pusztában, ahova a Szent Szellemmel telve ment, és amikor sikeresen ellenállt a Sátánnak, Isten Igéjével hadakozva, visszajött a Szent Szellem erejével, és szolgálni kezdett.

Mi pedig az Ő követői vagyunk, tehát ránk is ugyanazok a szabályok érvényesek.

Teljes egységben lenni az Atyával, az Úrral, a Szent Szellemmel betöltekezve, de utána megpróbáltatva, sikeresen ellenállva, és ezután tudhatunk a Szellem erejében szolgálni.

Derek Prince: A kereszténység hat alaptanítása c. könyvéből frissítettem tudásomat. Nagy tanítója a kereszténységnek.

Én is arról tudok bizonyságot tenni, amit megéltem. Ellenálltam a sátán kísértéseinek, a dohányzásnak, paráznaságnak, mert az Úr megváltó kegyelmébe vetettem a hitem. Kárnak és szemétnek ítéltem egész addigi életem. Sőt, még talán kicsit át is estem a "ló túloldalára". De Isten ismer. És tudja, mennyi az, amit csak lelkesedésből vállaltam, és mennyi az, amit elbírok. Kinek-kinek az erejéhez képest ... És mégis: mindenre van erőnk a Krisztusban, aki megerősít, napról napra megújul az Ő hűsége irántunk, akikben ott az Ige magja, és elvégzi bennünk azt a munkát, amit elkezdett, ha mi is akarjuk, és nem állunk ellent Neki.

De felelősségünk van, nekünk kell minél jobban megismerni az Igét, amiben minden benne van, amire szükségünk van. Csak bírjuk elhinni!

És felelősségük van a pásztoroknak, előljáróknak, hogy megtanítsák Isten népét Isten Igéjére.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr592326038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása