Lukács 21:8-38 és még sok más kijelentés
2010. október 23. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Lukács 21:8-38 és még sok más kijelentés

Az utolsó időkről olvastam a napokban az Igében. Egy biztos. De kettő is. Az Úr kiküld, tegyünk bizonyságot Róla, tudatja velünk, hogy ezért üldözni fognak, támadni fognak, ellenkezni fognak velünk, elárulnak minket, mindenki gyűlölni fog minket az Ő nevéért. De fejünknek egy hajszála sem vész el. És a mi béketűrésünk által nyerjük meg lelkeinket.

Ezt a dicsőséget szerezhetjük meg Tőle, Érte.

"Ő pedig monda: Meglássátok, hogy el ne hitessenek benneteket az én nevemben: mert sokan jönnek el az én nevemben, kik ezt mondják: Én vagyok; és: Az idő elközelgett; ne menjetek azért utánuk." Lukács 21:8

Na most, honnan ismerhetem fel, ki a testvérem?

Erre adta nekünk az Úr János első levelét. És például ezt: " aki igazságot nem cselekszik, az egy sem az Istentől való, és az sem, aki nem szereti az ő atyjafiát." 1 János 3:10

Ezekben a videós bizonyságtételekben van egy fiatalember, aki elmondja, milyen rendszabályok között nőtt fel, hívő keresztényként, és nem szerette azokat, akik nem engedelmeskedtek az igének, stb, de egy napon az Úr mutatott neki egy olyan Istentiszteletet, ahol csupa bűnöző, gyilkos, drogos, homoszexuális ember ült, nyíltan ittak, szeretkeztek a padokban, és az Atya szerette őket. Ezután mentek ki az utcára, és imádkozni kezdtek az emberekért, és az Úr jelen volt, gyógyított, szabadított.

Teljesen igei. Jézus Krisztus is ezt tette: szertejárt, gyógyított, szabadított, és az emberek megtértek, azaz hittek Benne, követték Őt.

Nem kényszerített senkit. Nem erőszakoskodott.

Ma reggel azt olvastam a Jelenések könyvének utolsó előtti igéjében: "Ezt mondja, aki ezekről bizonyságot tesz: Bizony hamar eljövök. Ámen, bizony jövel Uram Jézus."

És a Lukács 21:25 "És lesznek jelek a napban holdban és csillagokban; és a földön pogányok szorongása a kétség miatt, mikor a tenger és a hab zúgni fog."

És olvasd tovább is.

Ezek az Ő visszajövetelének a jelei.

Láttam egy internetes videó-felvételen, az utcai kamera rögzített egy különös égi jelenséget: mintha az Atya és a Fiú jelent volna meg az égen. Sokféle szemszögből, oldalról látszott ugyanaz a kép az égen. Sokáig.

Majd Aggeus könyvéhez nyílt a Bibliám: " <

De most légy bátor, Zorobábel, azt mondja az Úr! Légy bátor te is, Jósua, Jehosadák fia, te főpap, és légy bátor e földnek minden népe, azt mondja az Úr, és cselekedjétek, mert én veletek vagyok, azt mondja a Seregeknek Ura, az Igét, amellyel szövetségre léptem veletek, mikor kijöttetek Egyiptomból, és az én lelkem köztetek marad. Ne féljetek!". Aggeus 2:4-5.

És mi jobb szövetségnek részesei vagyunk.( Zsidó 7:22.)

Az Úr Jézus Krisztus által, aki "...enyészhetetlen élet ereje szerint lett." (Zsidó 7:16/b.)

Újraolvasván ezeket az igéket és ezt a részt, megnyílt előttem az a határtalan szeretet, amivel az Atya irántunk van Jézus Krisztusban!

Eddig nagyon félelmetesnek tűntek ezek az igék, amik itt szerepelnek a Zsidó levél 6:4-8-ban, de most azt emelte ki ezekből a Szent Lélek: hogy: "De ti felőletek szerelmeseim ezeknél jobb és üdvösségesebb dolgokról vagyunk meggyőződve, ha így szólunk is." Zsidó 6:8.

Az egész előtte és utána való rész azért íródik, hogy annak ellenére, hogy már nem itt kellene tartanotok, MÉGIS. "Most azonban annyival kiválóbb szolgálatot nyert, amennyivel jobb szövetségnek közbenjárója, amely jobb ígéretek alapján köttetett." Zsidó 8:6.

Van Istenben jó és még jobb!!! A Szent Lélek kijelentései sokfélék!

"Azért, hogy megismertettessék most a mennybéli fejedelemségekkel és hatalmasságokkal az egyház által az Istennek sokféle bölcsessége". Efézus 3:10

És az 1 Péter 1:10-12 is arról szól, hogy annak is igaza van, aki imádkozik, annak is, aki gyógyít az Úr nevében, annak is, aki tanít, és annak is, aki szabadít, mert mindezt az Úr cselekszi, a Szent Szellem által rajtunk keresztül, és a Szent Szellem cselekszi az Úr Jézus Krisztus által, rajtunk keresztül , és az Ige cselekszi a Szent Szellem által bennünk, és az Úr Szelleme vezet el minden igazságra mindannyiunkat, mert az övéi lettünk, és az Övé minden dicsőség. Ő áld, Ő tart meg minket, Ő ruház fel, Ő formál bennünket.

Ezért aztán a mi dolgunk:

"Lelketeket az igazság iránt való engedelmességben képmutatás nélkül való atyafiúi szeretetre tisztítván meg a Lélek által, egymást tiszta szívből buzgón szeressétek." 1 Péter 1:22

Tehát az is az Úré, aki csak olvassa az igét, de nem "szabadít", az is, aki csak "gyógyít" az Úr nevében, de türelmetlen veled, aki ezt nem teszed, és mindezt az Úr cselekszi bennünk, aki nem erőszakos munkát végez, hanem azokban, akik hisznek Benne, mert elfogadták Őt, befogadták Őt, Ő fogja elvégezni azt az akarást és munkát, amire "kiválasztotta" azt a testvért.

Derek Prince és mindazok, akik az Úr népének nagy tanítói semmivel sem többek, vagy kevesebbek azoknál, akik nem tanítók, hanem csak botcsinálta pásztorok, vagy erőtlen hívők.

Ha ítélkeztél, még megbocsátják neked. Ha mulasztottál, még eltörlik neked. Ha túlrohantál a célon, és hasraestél, még felemelnek. Nem kell izgulni. Kit-kit amire és ahogyan elhívott az Úr, akképen járjon, követvén Őt, akihez fogható nincsen.

Ha az angyalok vágyakoznak beletekinteni abba az örömbe, amit velünk, emberekkel közölt az ÚR, ha az ószövetségben ezt olvasom, hogy az is a Szent Lélek kijelentése , hogy akkor még nem nyílt meg a szentély útja, fennállván még az első sátor, (Zsidó 8:8), akkor nem fogom kárhoztatni magam sem, mást sem, aki olyan sokat olvassa, kutatja az Igét, és csak eddig, vagy addig jutott.

Ki-ki az Ő Urának áll vagy esik.

Úgy tértem meg, hogy valakit megkérdeztem, Ő beszélt Isten szeretetéről, Jézus Krisztusról, a jelen lévő Szent Szellemről, az igazságról. Engem ez érdekelt, vonzott, senki sem kényszerített semmire, hogy befogadjam az Urat így vagy úgy. Megtettem önként, egyedül, de TUDTAM, hogy MEGHALLGATOTT, MEGTÖRTÉNT, BEKÖLTÖZÖTT A SZÍVEMBE. Egész életem azóta erről szól. Hol hangosabban, hol halkabban. Hol rámenősebben, hol gyengébben. De Róla szól. Éjszakánként Vele ébredek, Ő beszél Hozzám, az Ő drága Igéjén keresztül, mert ember vagyok, így értek, a saját képére alkotott, Ő beszélt, írott beszédként is hátrahagyta akaratát, és én ezt nagyon szeretem. Nem tehetek róla, nem bánkódom többet azon, ha mást ez nem érdekel. Bár bánkódom, és imádkozom. De engem is az Úr tart meg, én is Rá szorulok, és EZ NAGYON JÓ!

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr592392367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása