A szolga nem nagyobb az ő Uránál.
2010. november 03. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

A szolga nem nagyobb az ő Uránál.

A média lassan egy kézbe kerül.

A kormányt lassan egy ember dirigálja.

A törvényeket a kívánságaikhoz igazítják.

Az ember igazságérzetére hivatkoznak. - De melyik emberére?

Az eddigi eredményeket kicsúfolják.

Az állami garanciák nem számítanak.

Ami eddig egyiknek tetszett, a másik felrúgja.

Hány állam Magyarország?

Az állami garancia, az alkotmány, a törvényesség - mind csak úgy megváltoztathatóak?

Amit eddig állítottak, az mind rossz volt?

Kirúgtak a színházból, mert hitre jutottam Jézus Krisztusban. Mert nem ittam velük együtt már, mert nem akartam lezülleni többet.

Meg kellett tanulnom, hogy vége az állami gondoskodásnak. Számomra vége is volt. Kereshettem munkahelyet.

És találtam - sok méltatlan hely után, hiszen főiskolám van! - olyat, aminek értelmét láttam. Hogy vegyük rá az embereket arra, hogy ne mindig az államra támaszkodjanak, hanem tegyenek is valamit magukért. Pld. gondoskodjanak öregkorukról előre. Takarékoskodjanak. Ne költsenek el minden pénzt olyasmire, amivel tönkreteszik magukat, pld: cigi, ital, stb. hanem törődjenek a családjukkal. Biztosítsák őket. Ne a markukat tartsák állandóan, és szídják a rendszert, hogy rajtuk senki nem segít.

Segíts magadon. Egy hívő ember hozzáállása ez.

De én sem lettem volna képes váltani, ha nem találkozom Istennel, Jézus Krisztusban. Aki teljesen megváltoztatta az életem. Békességet adott, hitben, reménységben tart, és bízhatok abban, hogy tud rólam.

Elmondom, akinek csak tudom.

De az embereknek nem kell.

Nem sokan vannak, akik sóvárognak Isten után.

Vagy másképpen képzelik Isten megjelenését. Nem egy embert várnak, hanem egy földönkívülit.

Pedig ő minket küld. Engem.

Valakiért ma is imádkozhattam. Ez volt a legértelmesebb cselekedetem a mai napon .

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr1002421206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása