"Mert amikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős" 2.Kor.12:10/b
2011. augusztus 22. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

"Mert amikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős" 2.Kor.12:10/b

Nem mindenki üdvözül, bár mindenki üdvözülhet. A "kiválasztottság" a hívőknek szóló tanítás, ami nem a többiek fölé helyezést jelent, hanem inkább a többiek alá. Terjeng egy olyan tanítás mostanság, hogy az Úr Jézus mindenkiért meghalt, tehát mindenki üdvözül, csak nem mindenki tud róla. Ezzel szemben az Ige beszél azokról, akiket az Úr kiválasztott a hitre. Nem mi határozzuk meg, mi Isten akarata. Csak megismerhetjük a döntéseit. Ez pedig megerősíti az "elválasztottakat", és kívánatossá teszi az evangéliumot a többiek számára. Mert nagy erő, erkölcsi fölény, amikor egy embert megaláznak, és az harag nélkül szenvedi el. Ez az az isteni erő, ami megtöri a csontot, összetöri a szívet. " az Isten erőtlensége erősebb az embereknél", 1 Kor.1:25. És: " mert az én erőm erőtlenség által végeztetik el" 2 Kor.12:9/b

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr893170223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2011.08.31. 09:37:18

Nagy titkok ezek,Kata.
Olyan mélység ez,mint pl.: Isten ismer,-és mégis- szeret! Köszönöm a Postot!
süti beállítások módosítása