Jelenések 3:3/a
2011. szeptember 28. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Jelenések 3:3/a

"Megemlékezzél azért, hogyan vetted és hallottad; és tartsd meg, és térj meg." Jelenések 3:3/a

Létezik, hogy mindenkinek másképp és máshova kell visszatérnie?

Én úgy tértem meg, hogy azt hallottam: van Isten. Ma is lehet vele találkozni. És gyógyít. Ez volt a legerőteljesebb tanítása akkoriban. Meggyógyított engem, a fiaimat, és még másokat is. Ezután következett a Vele való mélyebb ismerkedés. Ami azt jelentette, hogy elveszett ember voltam, vagyok nélküle. Bűnös, boldogtalan, kárhozatra váró. De Ő átvállalta helyettem a büntetésem, elszenvedte helyettem a bűneim miatt Isten jogos haragját, és lehetőséget adott, hogy a mennybe jussak. Vele. Nem az érdemeimért, mert azok nincsenek, hanem miatta, aki Megváltott, Elpecsételt, Eljegyzett Magának. A hálán kivül nem adhatok Neki semmit, minden, amit teszek, ebből fakad:Köszönöm, Uram.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr953261825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása