Te, vagy én? Inkább ő?
2012. november 21. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Te, vagy én? Inkább ő?

mert végül minden kiderül

nem az a fontos kinek van igaza

most én látom jól, holnap te

de holnapután minden másként van

és elmulasztottunk együtt tévedni

egyszerre

végeredményben ez a közös élet "élete"

ha nem ettünk volna arról a fáról!

          Magyarázat: tegnap az mszp volt a nyerő. Ma a fidesz. Talán a lmp. Vagy a 14-ek, mit tudom én. Végül mindegyik rosszul csinálja. S míg ők hadakoznak, minket meg egymásnak uszítanak, eltelik egy jó része az életünknek. Ez a fázis-eltolódás, csak ez ne lenne. Az a gőg, hogy "én tudom" a tutit. Mert végül senki sem tudja. Mindent ez ront meg, ma én így látom, s te tökhülye vagy, hogy nem látod. Holnap neked lesz igazad, de én soha nem fogom elismerni, hogy tévedtem. Mindig a másik a hibás. S közben csendesen, szépen meghalunk. 

Nem lenne jobb ahhoz fordulni, közösen, aki MINDENT tud? Hiszen előbb-utóbb úgyis kiderül, hogy tévedtünk! Nem lenne jobb minél hamarabb fejet hajtani az IGAZSÁG előtt? Minek félni bármitől is? Hiszen a vége úgyis ugyanaz mindenki számára. Csak ami utána jön, az nem mindegy.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr684917700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása