álmodtam
2013. február 03. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

álmodtam

A próféciák nem azonnal teljesednek be, ez nyilvánvaló. Isten időszámítása kicsit eltér a miénktől. 

Éjjel álmomban diák voltam, felnőttként, és valami diploma osztásra vártunk, de addig senki sem kaphatta meg, amíg nem kapott a homlokába és a kezébe egy chipet. Fojtogatóan valóságos volt. Tudtam, hogy nem szabad engednem, de azt is, ha nem engedek, üldözni fognak. Olyan volt, mint egy rendőrállamban. Egyik férfi azt hazudta, már belőtték neki, de nem tudtam mi lett vele azután. Kiszöktem a sorból, a tömegből, de mintha nehéz álom lett volna rajtam, annyira azt súgta valami, hogy á nem olyan veszélyes ez az egész, hagyhatom megtörténni. De az éber részem tudta, hogy nem engedhetek ennek a bénító elaltató szellemiségnek, veszélyben vagyok.

Felébredtem. Azt hiszem Istentől volt az álmom. Nem olvastam semmi még csak ehhez hasonlót sem a napokban, nem foglalkoztam ezzel a kérdéssel. Kicsit imádkoztam, aztán visszafeküdtem. Utána nagyon élénk, de borzasztó álmok következtek. Reggel emlékeztem az álmokra.

Kezdem érteni - inkább tudom már - miért vonulnak vissza, vagy el az alkotók, mialatt dolgoznak. 

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr765061125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spearwort 2013.02.03. 21:46:17

hm.
khm
Bocsánat, hogy csak köhécselek.
Sóhajtok.
Néha úgy érzem jó lenne felébredni a rémálomból. ...
Nem, ez nem álom. Ezt kellene megérteni az embereknek. Legalábbis a hívőknek. ... Én imádkozom, talán nem jött még el a vég... talán. Ilyenkor az ember nem szól... kivár.

Én ezt a cikket olvastam ma:
idokjelei.hu/2013/01/az-rfid-nyomonkoveto-igazolvany-viseleset-visszautasito-diak-elvesztette-a-pert/

Ezen a honlapon sok ilyen cikk van erről a témáról.

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2013.02.03. 22:34:20

Kérlek, Bogi, imádkozz értem. Hálás vagyok Istennek, érted, hogy találkoztunk a net-en.

spearwort 2013.02.03. 23:34:09

Mit kérsz?
Tudod, hogy az ÚR engem meghallgat?

Nem kell mondani, ... azt hiszem fogom tudni miért imádkozzam...

Ne félj! .... ott lesz az ÚR!
majd meglátod. :)
Ott van az ÚR! - Ne félj. -
Szeret téged. :)

Oh de boldog vagyok, hogy imádkozhatom érted! Isten áldjon meg.

spearwort 2013.02.03. 23:35:39

A halálból élet támad.
Adjon az ÚR annyi örömet neked, amennyivel most miattad elöntött engemet. :)

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.02.17. 13:24:53

nekem az lenne a kérdésem, hogy az álomban miért a diploma feltétele volt a chip? mert a bibliában gazdasági dolgokhoz kötődik (persze ebbe beletartozhat az oktatás is akár)

szóval szerintem az álmodban a lényeg (ha tényleg Istentől van) inkább nem a chip dolog, hanem hogy miért a diploma?

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2013.02.17. 16:30:19

Szerintem a diploma csak egy jelkép volt. Ha érvényesülni akarsz az életben, szükséged van pld. diplomára, esetleg, de ezt csak akkor kapod meg ha beültetik a chipet - ez volt az álom lényege...
süti beállítások módosítása