2013. augusztus 04. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

"építsd föl minden éjszaka
építsd föl újra, s újra
amit lerombol benned
a nappalok háborúja

ne hagyd kihunyni a tüzet
a százszor szétrúgottat
szítsd a parazsat
Nélküled föl újra nem loboghat
nevetségesen ismerős
minden mit mondtam s mondok
nehéz nyarunk volt itt az ősz
s jönnek a téli gondok

már csak magamat benned és
magamban téged óvlak
ameddig célja volna még
velünk a fönnvalónak"

(Kányádi Sándor)

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr385444741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spearwort 2013.08.04. 18:58:56

Nem fogod elhinni.
Ez az Adaggio (Albinoni) a kedvencem. Végtelenségig tudom hallgatni!
Köszönöm.
A vers is gyönyörű.
Sóhaj.
Köszönöm.
Isten áldjon meg!

spearwort 2013.08.04. 19:24:51

Tinédzser koromban láttam egy filmet, egy buta szerelmes film, ami mögött ez a zene ment, ... csak azért néztem a filmet, hogy hallgathassam a zenét.
Amikor megtértem az volt a kérésem az Istenhez, hogy 'vezessen be' a komoly zenébe, szeretnék szépet hallgatni, ez valahogy kimaradt addig az életemből... amikor megismerkedtem egy fiúval (a későbbi férjemmel) egy imaalkalmon, elkísért a vonatállomáshoz, rákérdeztem mit hallgat, átadta a fejhallgatóját ... és amikor meghallottam, hogy komolyzenét hallgat, és milyen szépet elámultam. A fiatal fiúk nem ezt szokták hallgatni, ... ő nagyon kedveli és ismeri a komoly zenét. Neki mondtam el később, hogy van egy szám,aminek nem tudom a címét, eldúdoltam neki... és ő találta meg nekem. Hiszen ő tudta. Házasságunk első éveiben, megállás nélkül csak ezt hallgattam, a legjobb minőségben... a férjem hallgatóján, és áldottam a Jó Istent a férjemért, hogy minden kérésemet meghallgatja és betölti az ÚR.
Hát nálam ez a története ennek.
Köszönöm még egyszer, neked is, Istennek is!
Na most biztos rögtön 10-szer meg fogom hallgatni. :)

Azt kértem, a férjemtől, ha véletlenül meghalnék ezt a számot játsszák le a temetésemen. :)

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2013.08.04. 19:48:09

@spearwort: Csodálatos. Nekem is a temetés jutott eszembe, különben, róla, annyira összeszorul és kitárul is ugyanakkor a szív, elmondhatatlanul gyönyörű.
süti beállítások módosítása