Két fa
2017. március 31. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Két fa

 

 

kurta_cazimir-ket_fa.jpg

(Kurta Kázmér: Két fa - olajfestmény)

 

Isten azt mondja az embernek, elvesztél. De én eljöttem érted, megtaláltalak és megmentettelek.

Isten azt mondja az embernek: elraboltak. De én kiszabadítottalak.

Azt mondja neki: meghaltál. De én feltámasztottalak.

Fegyvert adtam neked: Én vagyok a te fegyvered.

Hogy bánni tudj velem: ismerj meg engem.

Ekkor senki és semmi nem tud elbánni veled.

Mert én elbántam már a világgal.

 

Az ember nem hall, nem lát, mert halott. Csak Isten él. És akik benne vannak.

A feltámadtak. Mint én.

 

A kereszt nem üres: rajta van az ember.

A kereszt üres: az Ember feltámadt.

Az Ember: Jézus Krisztus.

A keresztre felvitt engem is magával.

Rajta haltam meg én is.

Benne támadtam fel én is.

 

Hogyan hordozom mégis Krisztust magamban?

Minden test szétporlad.

Aki a testben él, soha.

A test halott.

Csak a léleknek lehet reménysége.

 

A gonosz, aki elkárhozott, a testet használva gyötri a lelket.

A gonosznak nincs teste. Nincs háza.

Ezért jön, elrabol, kifoszt, beköltözik.

Az ember házába.

Ott van vele.

És gyötri a lelket.

Kiűzni onnan Isten ujja tudja.

És megteszi.

Ahol Isten van jelen, onnan a gonosz távozik.

Visítva, végleg.

 

Az ember szabad lett.

Engedd be házadba Istent.

 

2017-03-31

Nászta Katalin

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr10012389661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása