VERS, MERT TAVASZ VAN
2019. március 13. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

VERS, MERT TAVASZ VAN

 

 

ne_busulj2.jpgmegindult2.jpgibolyak2.jpg

Ha közben –

/friss tavaszi vers/

 

sietve írok, mint akinek kiszámolták az idejét

és nem tudja mikor kattan a – ezúttal véget

jelentő lapka, mint a filmeknél

drága világ, benned lehettem volna valakivé

de veled együtt elszálltam volna

tájad s az egek négy széle felé

nem tudom meddig tart még a futam

veled nem volt rossz

még akkor sem és akkor sem

amikor - jól tudod

felsorolni nincs papír elég

a szó is elszáll, bezár az ég

pedig annyi maradt még itt, a föld (fel)színes fenekén!

megörökítem ezt a nyavalygó tavaszt

kankalin-, ibolya-, aranyesőivel

begyűjtöttem pár kedves szavad

hirtelenjében, íziben

de belém rekedt még jó adag ilyen-olyan lapi

márciuskák, ti művirágok

tényleg tavasz van !

már százhárom szónál tartok

s még mindig nem a lényegnél

szerettelek szeretni foglak

- ha közben életben maradok -

a kezdeteknél s a végeknél

 

2019-03-13

Nászta Katalin

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr8014685666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása