Az emlékezés kritikája
2019. március 26. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Az emlékezés kritikája

formak.png

 

 kifogy az ember a türelemből

olvasva sok, hibától hemzsegő

lelkes hozzászólást

meg emlékezést

 

én is emlékszem

nem volt olyan jó az

vagy az

de fiatal voltam!

és akkor! hát hogyne tetszene

így visszamenőleg!

magamat szeretem abban -

 

hiába fested színesre

ami poros, kopott

a pontosság fontosabb,

a kiszínezett emléknél

valld be, bohóc, ripacs, néha bizony

részeg is volt, meg másnapos, durva

közönséges, daróc

nem moshatod ki szavaddal

csak kendőzöd a valóságot

 

írtam egy könyvet! dicsekszel

és a sikert abban méred

hányan olvassák

tévedsz

a világot sok bestseller tette tönkre

könnyen érthető pikáns történetek

nyalka ifjak, szebbnél szebb

lányok, legények – arra hajtottak

ölükbe ki ül, homlokukra

hány kétes koszorút rakhatnak

 

lásd, a világ nem haladt előbbre

te hol tartasz? kihez képest?

ne nekem válaszolj

előre kérlek

 

 

Nászta Katalin

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr3514716707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása