a hely szelleme mondja meg
2019. augusztus 13. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

a hely szelleme mondja meg

a_szelvesz-7.jpg

ha a világ jobbult volna a sok ismeret által

a nagy szabadsággal, mit kiharcolt magának

Istent hazugnak tarthatnánk

az elnyomás arra való

rádöbbenj: kiszolgáltatott vagy

hogy szabad légy, társak kellenek 

ha sikerül legalább a részlegest megszerezned

azonnal kiderül, nem elég

sokan vagyunk és mind szanaszét

kell egy biztos közös alap, amin megállhatnánk

s ha megleljük, mert megkerül

újra elővesszük a parancsoló szigort

mely gúzsbaköt és törvénnyel zárja be az eget felettünk

ismerős -

újrakezdjük -

ki tudja hányadik nemzedékként -

majd akad egy elme, megvillan a fény

akiben felkapcsolták a villanyt

 

én! én! én oldom meg nektek az egész teremtést!

nem mentetek eddig semmire krisztusotokkal!

hát megmutatom nektek ki az úr, kinél az erő!

 

s megnyugodva tolultok karámjába, mint tulkok

bőrötökön pecsétjével

már dereng a horizonton

mikor azt mondjátok csak béke, béke kell!

akkor jön el

tudományos akadémia, szent szabadság, színpadi oltár

szabad szavak gyűrődnek össze majd egyazon gúzsba

mit huszárvágással megold nektek

 

idenézzetek, én vagyok a nap, a hold,

mind a tizenkét csillag, uszályomban ehettek, ihattok

vehettek, adhattok – rólam nevezett kis antikrisztusok

 

a hely szelleme mondja meg, hova tartozol

idevaló vagy, földi-e, vagy más ég szülötte

atyánk azt mondta, a fiút hallgassuk

ő meg, hogy ne a világot szeressük

elégedj meg azzal, amid van

így is több, mint szükséges

elég vagyok neked az örökéletre

mit veszítesz e veszett világgal

ki nem ismer engem, aki megalkottam

újat teremtek, ott lesz a helyed velem

nincs más ennél jobb 

hazudik, ki  ellenem mond

 

2019-08-13

nászta katalin

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr9315008196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása