Nászta Katalin: A versíró konyhájából
2020. március 04. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Nászta Katalin: A versíró konyhájából

 viharos.png

 ahol én költő vagyok, ott mindig árnyék van

verset írtam, de nem költöttem

diplomám arról van, hogy színt-játszottam

 

színészköltő? ez így nem tetszett

mintha versével nem téged mutatna meg!

talán így lehet megérteni

egyesek miért írnak így

mások képe miért színesebb

 

sejtem, mért zümmög néha úgy a légy

kiben többfajta indulat feszül

más, mint akiben mindig az az egy

s az is magának hajlik

mint ama kéz, a szent

 

ahol én költöttem

árnyékos költő, ha voltam

 viharos-4.jpg

2020-02-24

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr915502742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása