Nászta Katalin: Harmadnapon
2020. április 12. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Nászta Katalin: Harmadnapon

 egreborulo.jpg

 

 

Hol vagy, Uram?

Úgy elárvultam Nélküled.

Sivár az utca, a ház -

minden puszta.

És akkor megjelent.

Nem ismerték föl, nem.

Csak hallgatva ez idegen beszédét

gerjedezni kezdett szívük:

a bizalom emlékezett.

S a feltámadt megnyilvánult –

velük ette a halat, kenyeret –

aztán az égbe emelkedett.

Angyalok vitték? Vagy magától?

És elkezdődtek a csodák.

Kivirult minden.

Reménykedni tanult a szomorúság.

Itt hagytam szavaimat nektek

s hogy eszetekbe jusson

a rendelt napon eljön a Szent Lélek.

Vigyétek, mondjátok mindenkinek,

én haltam meg bűneitekért,

a büntetést én szenvedtem el

helyettetek és értetek.

Örvendezzetek! Bízzatok bennem.

Higgyetek!

A tanítványok szót fogadtak.

S elkezdődött kálváriája a haldokló világnak.

Három nap alatt felépítem -

mondta teste templomáról,

mikor tanítványai csodálták

a földi templomot.

És lőn az egész hely templommá

ahová Őt, ki bekopogott,

bebocsátották.

Nemcsak vasárnapi halleluja -

ez az igazi ünnep.

 

2020-04-12

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr1815606966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása