Nászta Katalin: A költő gondja a művész kínja
2020. július 30. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Nászta Katalin: A költő gondja a művész kínja

 

 furcsa érzés lesz úrrá rajtam

megírtam verseim, útnak indítottam

hagytam, végezzék, amit kell

mégis, mikor arra kérnek

olvassam fel őket

kritikussá vedlem

s szavalni kezdem, próbaképp

mit addig csak a szívemben viseltem

 

tudathasadásos folyamat

én nem vagyok, nem leszek Kányádi Sándor

ki mondta, tudta fejből minden versét

én kiírom magamból, aztán kíváncsian

nézem – ki ez a teremtmény

ki ilyet írt? s ezt kell nekem mondjam?

hozok inkább virágot, süteményt

csak ne tőlem hallgassák alkotásom

új számomra is, még vághat is olykor

engem is megsebez, sokszor fel is koncol

nem kellenek ide idegen böllérek

elég vagyok én magam őrlőjének

folyjék az ítélet, mint a bor, az ó…

 

hogy aztán az új felvidíthasson !

 

 

 

2020-07-23

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr1816086676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása