Nászta Katalin: Augusztus húsz
2020. augusztus 20. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Nászta Katalin: Augusztus húsz

augusztus_20.png

 

ha volt is, mert volt, ellenérzés bennem

az minden állami ünnepek ellen volt

mi kötelezővé tétetett

hogy imádjam, amit nem ismertem

 

mert az állam mikor ölelt át engem

vagy vallott szerelmet

mikor folyton azt rágta a fülembe

milyen tökéletlen polgára vagyok

 

de mára megváltozott bennem valami

ezen a napon annak örülök

hogy vannak velem együtt magyarok

akik örülnek annak, hogy vagyok

 

s kinek a kenyér, kinek a nap, kinek himnusz

nyitja száját énekre vagy mosolyra

engem békével tölt el a gondolat

egy ég alatt mind Istenre vágyó emberek vagyunk

 

augusztus_husz.png 

2020-08-20

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr9116170974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása