Távirat
2020. november 16. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Távirat

 

 újra aszfaltozzák az utcánkat. stop. megkötöztem a gondolataimat. stop. hogy olvasni tudjad. stop. a diákokat szeretem. stop. a lázongókra bölcs öregséggel. stop. reagálok. stop. nem szeretem mikor a falu esze belekontárkodik a dolgomba. stop. örülök, ha van a falunak esze. stop. feleségül mentem egy szakácsnőhöz. stop. akkor derült ki, hogy szakácsnő, amikor hozzámentem. stop. ezerkilencszázhetvenben még minden fekete-fehér volt. stop. tizenkilenc év alatt felnőttem. stop. és nyolcvankilencben megszületett a forradalom. stop. akkor már majdnem negyven voltam. stop. máshol. stop. világosodott lassacskán az elmém. stop. nyugat felől a nap nem akart lemenni. stop. a zongorát megkaptuk. stop. nem hagytam ott, amit akartam. stop. benne maradt a bőröndben. stop. a vámos nem vette észre. stop. akkor se tudta volna mi az. stop. ha észreveszi. stop. a távirat butítva üzen. stop. értsd meg. stop. már nem akarok válni. stop. megsütöttem a sörkifliket. stop. hagytam belőle tepertyűs pogácsának valót is. stop. vedd ki a lerből. stop. mikor megsült. stop.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr6516287064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása