Nászta Katalin: Végül
2020. december 30. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Nászta Katalin: Végül

  

Marad a vallomás,

hogy én és te – nem a mi.

Marad az én- és önhiány.

Kimaradtunk – és szinte mind.

 

Nem segít már: „ha tudtam volna”,

Nem segít ezen semmi, sem

a kinyújtott kéz, kitartott jaj –

hisz amit tettünk nemzetem,

másodlagos. De hogy mit érek

s nekem mit érsz te –  

ez marad végül: vallomásod.

A serpenyő kileng, le-fel.

 

Már csak magamért imádkozom,

nem futja hitemből többre –  

hogy megtarts engem a keskeny úton

s ha letérek visszatérhessek.

Csak Te érdekelsz, aki vagy.

Mit sem akarok nélküled.

 

Élek világból-kihalásig,

hogy karodban ébredjek.

A fehér bőr újra rám kerüljön,

s ne dideregjek véresen.

 

 

2020-12-14

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr3316363572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása