Illik az embernek a kudarcait is megosztani,
2021. szeptember 08. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Illik az embernek a kudarcait is megosztani,

 nemcsak az örömeit.

Az idén szerepelhettem (volna) először hivatalosan az ünnepi könyvhéten. Félig ott is voltam pénteken, 3.án, félig viszont egy akkor még azonosítatlan „bajságban”, amitől mégsem voltam jelen… Még azt sem realizálhattam, hogy másnap is ott lehettem volna. Örültem, hogy valahogy a saját lábamon el tudtam jönni, nem kellett felsülnöm, hogy a láztól dideregve nem tudok dedikálni. Nem volt kinek. Hálás vagyok, hogy nem jöttek. - Ilyen ez általában, - mondták mellettem és tudtam, hogy nem is történhetett másképp. Humorizálhatnék is, de nem lenne illő a fiammal szemben, akit komolyan megrémített anyja állapota. Itthon már az orvosi diagnózis megnyugtató fényében – negatív covid teszttel, pozitív tüdőgyulladással – kigyógyulhatok mindenféle hozzám nem illő szerepből is. 

2021- 09 - 08

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr3616683562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása