Sprint
2021. október 01. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Sprint

 

 

akár aggódom, akár nem

a világ vesztébe rohan

megállítani nem tudom

kiszállhatok egy megállóban

 

Szerb Antal Utas és holdvilágát

olvasva jöttem rá, hogy én is

mindig amellett éltem éppen

örvény akart beszippantani

 

pedig nem olvastam a könyvét

csak most, amikor mindjárt vége

mégis jó a felismerés

anélkül is ugyanazt éltem

 

még van egy kicsi, ha húsz se sok

változtathatok irányomon

merre nézzek lefelé, föl

előre, vagy csak néha hátra

 

oldalra nem érdemes, úgyis

elhullanak kik nem tudnak futni

elég magadat cipelni

a célhoz valahogy el kell jutni

 

hát sprintelek, hajrázok épp

valaki vár a céltáblánál

ha összerogynék ott, kifog

Isten áldja meg két karjáért

 

2021-09-29

(nk)

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr1916705484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása