Kutyaélet
2021. november 10. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Kutyaélet

                  

kedves, szelíd az emberem

egyszerű élet

boldog udvarán landoltam

észre sem vettem

 

nem volt ez mindig így

bizony barátom

őrjöngött és irigy volt

ma már belátom

 

tombolt, ha nem kapott

eleget enni

nehezen tudott engem

hát elengedni

 

én voltam számára

a gumicsont

hiába rágott napestig

ízem nem volt

 

talán, ha megsózott volna

de nem tudott

maradt a sótlan rágás

s fogak közt én a csont

 

majd megelégelve 

gondolt nagyot

keresztbe lenyelt az édes

telj meg torok!

 

sejtitek végül mi lett a vége(m)

szelídségének

áldozatául esve

gyilkosa lettem!

nevtelen_8.png

(nk)

 

2021-11-10

  

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr416751252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása