Elviszem
2021. november 23. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Elviszem

ikarusz-0.jpg 

***

 

ha a kultúra életet menthetne

éket a halálnak a versekkel verne 

a romlás falai meghasadnának

lázrózsái sosem nőnének a mának

arcodon a pír az örömé lenne

szájad fejemre átkot nem küldene

 

***

 

mit tehetek érted ebben a huzatban

kinyújtott kezeddel löksz el azon nyomban

én vagyok a világ legeslegrosszabbja

 átölellek féltve s karom eltaszítva

 

***

 

akármit is tettem ellenemre fordult

a bukás, a siker - szívetek kiborult

nem volt nektek sehogy jó, ahogyan éltem

ha kértem, ha adtam, ha ingyen szerettem

egyre kellettem csak, okolni mindenért

legyek ama kecske,  vigyem el a balhét

  

 

2021-11-22

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr7716762554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása