Nászta Katalin: elhagy, kifut, lejár, eltűn’
2021. december 14. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Nászta Katalin: elhagy, kifut, lejár, eltűn’

szomorusag_1.png

                               Czegő Teréz művésznőnek - "előadásának" reményében.... 

 

négy szó mi kimaradt

egyik előző versemből

 

gondoltam

el ne vesszenek

megírom őket újra

hogy kiteljesedjenek

 

e l h a g y

hát elhagy egyre-másra

átmenekül a szomszéd szobába

itt hagy egyedül

 

l e j á r t  volna a szavatosságom?

itt taposom a malmunk még!

k i f u t  a tej

de nem a párom

mi ez a rendetlenség?!

 

ágaskodnak a kérdőjelek

ezek se érzik jól magukat

ha nincsenek egymás hegyén-

hátán

hát nem lehetetlenség?

 

mind itt taposnak a hátamon

kopogtatnak

mit!

dörömbölnek!

verik az ajtót

hogy beengedjem őket

s randalírozzanak

az asztal tetején!

jól kinézek

szoktam mondani

miután lesöpörtem a morzsát

s az abroszt visszatettem

a helyére én

 

nem haragszom

nem dehogy haragszom

csak füstölgök itt

mert időm van

s ráérek

két palacsinta között

míg még a levegőben

visszahullás előtt

röpködnek, mint a madarak

 

e l h a g y  az erőm

k i f u t  az időm

l e j á r  szavatosságom

e l t ű n ö k  mindjárt

csak rendet raktam

nektek én drága

családom

és ugyan miért?

 

megköszönni csak én szoktam

mindent

ti megesztek mindent némán

hát mára

ennyi fért belétek

s belém…

 

2021-12-14

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr516783050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása