együtt lakunk,
2022. április 26. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

együtt lakunk,

azt hittem együtt lakunk

suttogta, aztán majdnem kiabálta

de hangja befele zengett, szólt

süket vagy, hogy nem hallod, amit mondok

azt hittem, hogy együtt lakunk

mért mondtad, hogy elment Csöppi, mondd?

Kati vagy, tudom, mit beszélsz te

azt hittem együtt lakunk, ti meg én

s most azt mondod tévedtem

elment valahova

suttogta anyám, alig hallottam mit beszél

majd lassan lassan kitaláltam

 

legdrágább kincseimből

a szavaimat őrizd meg

érts meg minél jobban

ne menjen félre egy gondolat sem

mi zavart meg ennyire minket

hogy elbeszélünk egymás mellett

fekszem az ágyban tehetetlenül

de belül sokat beszélek

nincs hangom már vagy alig

és azt szeretném mindennél jobban

hogy érts, egyszerűen

értsd meg amit suttogok

de belül már szinte kiabálok

mert nincs erőm, hogy jól kimondjam

azt hittem, hogy együtt lakunk

azt hittem, hogy együtt lakunk

s együtt lakunk, ha el is mentél

ott vagyok veled bárhol lennél

a szobádban, vagy ahol jársz éppen

együtt vagyunk a zenében

a színházban, a Sétatéren

a boltban, mikor beugrasz valamiért

együtt lakunk, ti meg én

soha nem választ el már semmi

a távolság látszat csupán

együtt vagyunk a létezésünkben

anyám, anyánk, nagy- s dédanyánk

annyi rokonod van bennünk

annyiunk rokona vagy

nem maradsz egyedül már

hisz veled vagyunk, velünk vagy

bármerre járnék kitéphetetlen

szívemből anyaságod kincsem

nincsen ennél drágább, valódibb

mint hogy te vagy az eredetem, kincsem

duruzsoltam magamban szótlanul

hangosan meg kimondtam újra:

SZERETLEK

 

2022-04-26-03:45/04-45/02:45

magyar, román, angol idő szerint

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr5017816691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása