Dalok a daltalanságban
2022. április 29. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Dalok a daltalanságban

 

1.

 

olyan vagyok, mint a szerelmes

kinek a párja visszavonult

elment háborúzni, máshol ünnepel

kivonta a békét a havasokból

olyan vagyok, mint kinek

elment hangja az ágyúdörejtől

a tavasz is csak hazudott

mikor napsütését ígérte

csalódott vagyok, hogy hamarabb

lett vége a bizalomnak

s elvették játékaim, amikkel

szerelmes dalokat komponáltam

kiragadták kezemből a titkot

elkábítottak szövegeikkel

kivonták belőlem a spirituszt

kínomban megittam a sörszeszt

kenyérgalacsinokat erjesztettem

tejben, vízben, rumos pohárban

de nem tudtam visszatérni

se emlékezni a szép időkre

 

2.

 

szómenés, az, mit fintorogsz

folyton a köldököd nézed

persze, mert behavazott

vagy körbevont az eső

ázik a hold

 

3.

 

emlék hát az is valami

miféle kiméra ugyan

nem állhatsz meg rajta

és senki

csuszamlós hínár

fojtogat

nekem ez neked az

ugyanaz

hát minek van értelme

itt

zajlik a banzáj

fogy a türelem

érik a vessző

hajlik a vég

 

4.

 

anyám még él

ma is

 

 

2022-április 24-25-27-29

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr1017819419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása