révbe érve
2022. június 25. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

révbe érve

 

 portre-2.jpg

 bolondok vagytok lányok

hogy a figyelem essék rátok, mi mindent meg nem tesztek

s aztán az útszélen lesztek, eldobott csikként, kiégetten, szűrőig szívva

nem marad belőletek csak a szipka

aztán megérte? mint bagót kiköp, aki véretek szívta

 

mikor elmentem melletted, megesett szívem rajtad ahogy ott feküdtél

az útszél porában elveszetten, szépséged hamvába haltan

nem törődött veled a kutya sem

megrendültem nyomorúságodon 

én nem erre teremtettelek

éke lehettél volna egynek

csodádra jártak volna a népek

de azt az egyet, akire bíztalak – megvetetted, mert ő is megvetett

pedig még azt sem tudta ki vagy, igazán nem ismert

de hogy meglássa a világ micsoda kincset pazarolt el benned

magamhoz veszlek, enyém vagy, nekem szentelt, egyedüli 

tele raklak kincseimmel, felöltöztetlek, ruhád a hó, a szél, a nap

a meleg langy fuvallat hőség idején

éked  vagyok ki megölellek, mindenkor ölemben tartalak 

én vagyok a te férjed, teremtőd

senkinek át nem adlak, engedlek soha többé

 

 

bizony nyomorult szolgád volt eddig mind, aki veled élt

nem becsült meg, nem vigyázott rád, elfecsérelte titkaid

kibeszélt ellenségeidnek, örömmel nézte szenvedéseid

kegyetlen rossz őröd volt, nagyobb büntetést kap

gyere, ismerj fel, kid vagyok én

alabástrom szépséged enyém

mi benned zeng, dúl, háborog, én csitítom

elsimulnak gyűrődéseid, fázó bőröd meleg tenyerem alatt

bársony lesz újból, senki veled fel nem ér

szólt Isten, suttogták angyalok, trombitálta mennyei sereg

dicsfény övezett, soha nem múló

a szeretet révbe ért

 

(Ezékiel: 16.ik fejezet)

2022-06-25

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr5217866841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása