Nászta Katalin  -  j ó   i s
2022. november 28. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Nászta Katalin -  j ó   i s

 

tanulmányt írok az interjúkból

(tanulmányt magamról tulajdonképpen)

milyen gazdag könyvet írattatok velem!

de sajnálhatjátok, ha nem olvassátok

ahány beszélgetés, annyi életszelete

az időnek – történelem

színházi földrajz, művésztérkép

annyi közöm van hozzá, hogy leírtam

de leírtam – krónikás voltam

s szemhéjam mögött sorakoznak úgy

ahogy éltek-voltak akkor

fiatal-öregen-színesen-bohón

fáradtan, mesterkéletlenül

boldog-szomorúan

milyen gazdagok voltunk, uramisten

s erősek

megállítottuk az időt

ha nem lenne más kincsem rajtatok kívül

akkor is, krőzus voltam

s az a szép, hogy ezt nem tudtam

most hullok belétek, olvasva…

akiket akkor elkaptam, kiemeltem

lefotóztam, megörökítettem

az idő szeléből kifogtam

áldottak lettetek mind – nekem

jó is, hogy egyedül vagyok

 

2022-11-28

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr5917989236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása