Nászta Katalin: 'tudja isten'
2023. május 15. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Nászta Katalin: 'tudja isten'

  

úgy vagyok a verseimmel

miket a fészbuknak adok

vigye, csak tüntesse fel

aki írta, én vagyok

 

hogy milyen, Isten tudja

nem tévedett

mikor meggyúrta formám

s belém lehelt

 

 amit kezdtem ezzel

s kezdtetek, más tál tészta

azt is nyugodtan kivárta 

míg felébredtem

 

övé mindenem, amit látsz

az is, mit rejtegetnék

fölösleges, a szeme

mint a röntgen

 

mutogathatsz rám ujjal

nem leped meg

régóta olvas, már

kódolta felmentésem

 

mindegyik versem lista

lajstrom, lexikon rólam

tudja, hogy mennyit érek

mindenem rajta

 

(nk)

 

2023-05-13

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr5718124192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása