Ó, Uram! Merre néztél?
2023. július 19. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Ó, Uram! Merre néztél?

bodza2.jpg

 mondanánk – de az Úr látta

egy verebecske sem hull a földre

mit ne tudna,  ne realizálna

 

sírunk, mert nekünk nem hittek fiaink

 – de az Ő Szavára megindultak

hisz értük imádkoztunk

 

nem hiszem, hogy egy hajszálról

mi leesett, ne tudott volna

s hogy egy ima sem jutott fel

mi bűnösen megfogant valaha

kiszaladt a szájon át, fel a mennybe

mi oly közel az emberhez, szíve mellé rendelve

 

nem nekünk akar tetszeni, hogy látni enged

beteljesedni csodákat életünkben rendre

önmagához hű mindig s meghallgatja

azokat kik hozzá fordultak s fordulnak

 

nem imáinkért, kitüntetésként, mintha

de önmagáért - kinek szava biztos

biztosabb mindig, mint a szikla -

önmagáért hű és ő mondta

 

egy hajszál sem hull a földre, amiről  ne tudnék

hatalmamban a minden van, ne felejtsétek

akiért imádkoztok azt megváltom

nem önmagáért

magamhoz vagyok hű örökké

 

egy cselekedet sem visz a mennybe

nem tehetsz semmit

nincs olyan, mivel  kiérdemelhetnéd

 

kegyelemből, kegyelmemből veszlek magamhoz

időzíteni is én tudok

nincs neked birtokodban, lehetetlen

mindaz, amit gondolok

ne felejtsd, te a megváltottam

Isten én vagyok

 

a te hited mentette meg őt, mit tőlem kaptál

nincs tehát mitől félned, nincs más, kiben bízhatnál

így jelenti: emlékszel? rég megmondtam

higgy s üdvözül házad népe, amint megmondtam

 

ha csak a szemmel láthatókban bízol

hová lesz a hit, a bizalom

bízz bennem ezután is

ne kételkedj

én tudom magamhoz kit mikor emelek

 

emlékezz, milyen rég parancsoltam

imádkozzatok ellenségeitekért, ne átkozódjatok

mondjatok áldást rájuk, jót kívánjatok

mindezt nem hiába mondtam

 

míg a földön él az ember, van esélye

ha egy is imádkozik – valahol – érte

 

2023-07-19

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr8518172050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása