Üzenet
2023. október 30. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Üzenet

 

 

nem fognék tollat, ha nem éreztem volna 

szólni kell  azoknak, akik még hallanak 

tehát – jövök rá – szócsőnek kell lennem  

 nem tudtam azonnal, előbb keresgéltem

mi módon leszek üzenet hordozó

és nem szégyellem

 

a madárnál is szabadabb vagyok 

nem függök  széltől, esőtől, hótól

mondhatom, írhatom 

 

kihúzták alólam a deszkát, na és

van más mód  átadni üzenetét

annak kit szeretek, úgy segéljen engem

az Atyám Úristen – ki esküdni nem enged 

 

szeretlek Uram, egyetlen a Földön

erőlködnöm sem kell, hogy számon kijöjjön

szóid azért adtad, hogy szóljam őket

bennük az élet mit el nem lophatnak

tiéd ezért a dicsőség,  hódolat

az élet maga vagy, nem lelketlen szobor

 mi összeomlik egy talapzaton

ha megdörren az ég

 

körülírni sem tudlak igazán

VAGYOK a neved, ki rólad nem tudna

 

tele vagyok örömöddel rögvest

amint kimondalak

és  kimondtalak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

2023-10-30

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr7518246195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása