Lábjegyzet
2024. június 15. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Lábjegyzet

ment-e a világ előbbre könyvek által?

Isten szavát meghallva s megfogadva is

csak részben, részeknek, akik megtartották

vált ígéretté, mi beteljesülésre vár

de meglesz, nem múlik, ami késik

a rendelt időben megtörténik

csak az Úr hosszantűrő ereje képes

reményt adni még övéinek

 

bekaptam, befogadtam, lenyeltem, megtartottam

emésztettem, ő is ezt tette velem

mindenem megette, de él és élek

nem emésztett meg egészen

nem köpött ki

újracsomagolt, miután kicserélte  motorom

ami ekkor már érte dobogott

 

mondhatunk bármit, lesajnálhatnak

de Bölcs Salamon akkor is bölcs marad

s bár élete végén könyvet is írt

nem lett okosabb az Úrnál, tudta

hisz úgy fejezte be, a minden mit sem ér

csak az Úr parancsainak megtartása

s ezért a koronát tőle a végén meg is kapja

 

beszélhetsz nekem, lesajnálhatsz

de a végén én nevetek majd

amikor te már semmit sem mondhatsz

                                                                       (Zsoltárok 37 / Prédikátor 12)

2024-06-15

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr2718428317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása