Mindent kegyelemből kaptam
2009. július 29. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Mindent kegyelemből kaptam

Szeretem az Urat. Nincs Hozzá fogható. Senki és semmi nem tudja azt nyújtani, amit Ő. És mindent Neki köszönhetek. MINDENT. Még fel se tudom fogni. És ebben MINDEN benne van. Az egész eddig leélt életem, velem, az emberekkel, az eseményekkel, a hittel, amit Tőle kaptam ajándékba... minden... Csak mindig más és más tulajdonságára, kegyelmére csodálkozom rá. Mást és többet veszek észre abból, ami már eddig is tőle volt. Nem lehetek hálátlan. Nem is tudok az lenni. A könyvek, amiket elolvasok, az értelem, amivel felfogom, a kitartás, amivel ragaszkodom Hozzá, még a cselekedetek is, amiket most már a felismerés után az Ő parancsolata alapján cselekszem, mind Neki köszönhetőek. Ott fenn a mennyben pedig minden akadály nélkül egy leszek vele. Nem választ majd el Tőle semmi, sem ez a test, sem ez a evilági korlátozottság...

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr651274973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása