...
2009. augusztus 04. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

...

A Meghökkentő kegyelem c. könyv egész eddigi hitbeli "pályafutásomat" megkérdőjelezi.

Nemrég álmomban mindenkin fehér ruha volt, csak rajtam nem. A gyülekezet főpróbán volt, dicsőítésre készültek, próbáltak, és a színpadon is, a nézőtéren is mindenkin hófehér, megdicsőűlt köntös volt, én pedig hátul osontam keresztül, hogy meg ne zavarjam őket, keresvén valakit.

Elmeséltem egy testvérnőmnek. Ő azért imádkozott, hogy Isten mutassa meg nekem, hogy én fehér ruhában vagyok.

De mit mond az Ige? A Jelenések könyvében azt olvasom, hogy a fehér ruhát ki kell érdemelni. (Jel.3:4-5.) És nem szabad megfertőztetni a ruhánkat, győzteseknek kell lennünk.

Tűzben megpróbált aranyat kell vennünk, hogy gazdaggá, fehér ruhát, hogy egyáltalán öltözetünk legyen. (Jel. 3:18). A fehér ruha a szentek igazságos cselekedeteiből szövődik. (Jel. 19:8)

Különben kitörli nevünket az élet könyvéből (Jel 3:5), kivet minket a szájából (Jel.3:16). Jezabel bűne az volt, hogy elhitette az Úr szolgáit, hogy paráználkodhatnak és ehetnek a bálványáldozatokból. Az Úr tűrt és várt. Aztán ágyba veti és nagy nyomorúságba őt és társait, ha meg nem térnek. És a fiait megöli halállal. Mert az Úr a vesék és szívek vizsgálója, és mindenkinek cselekedetei szerint fizet. (Jel. 2:20-23)

A Meghökkentő kegyelem egy vallásos könyv. Mert az Úr azt mondja, hogy igazság és irgalmasság csókolják egymást. Nincs irgalmasság igazság nélkül. Bűnösök vagyunk, akiken könyörült az Úr. Ha nem vagyunk bűnösök, nincs szükségünk kegyelemre, és nem vagyunk az Úréi!

De ha már részesültünk a kegyelemből, vigyáznunk kell, hogy ki ne essünk belőle! Győznünk kell, hogy a második halál ne árthasson nekünk! (Jel 2:11)

Az első szeretet meg kell őrizni. (Jel 2:4-5)

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr941287452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása