Az új teremtés
2010. szeptember 08. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Az új teremtés

Ki vagyok én, ugyan bizony, hogy számítok és vágyom arra, hogy szeressenek, törődjenek velem, érdekelje őket, mit gondolok...

Aztán eszembejut, hogy tényleg vagyok valaki, mert szeret az Úr! És ez megmásíthatatlan, és nem függ attól, hogy mit csinálok! Nem a teljesítményemért szeret, hanem, mert hittem-hiszek Neki, mert megvásárolt magának. Sőt, még mielőtt hittem volna Neki, már szeretett, előlegbe! És ennek folyományaként szeretem én is Őt! De nagyon. Mindig megnyugtat, megvilágít, beküldi sugarait igéin keresztül az életközegembe, a szívem közepébe... és ÉLEK. Mert már nem is én élek, hanem Ő ÉL BENNEM.

Járkálok, és hordozom Őt a szívemben. Járkálok, és az ember között jár velem, bennem az Úr.

És szeretem, mert szereti bennem az Úr, az embereket. Nem a cselekedeteiket, bár sokuknak azokért is hálás vagyok.

A nevem fel van írva az élet könyvébe.

És ezért is, mert már tudom, hogy nem földi teremtmény vagyok már, hanem mennyei, meg akarom tanulni mindazt, amit rólam állít az Úr. Ki is vagyok általa, benne. Erre való az Ő igéje. Minden benne van, amire szükségem van, ahhoz, hogy felismerjem, megtudjam, átprogramozzam az elmém, az értelmem, hogy ne úgy gondolkozzak magam felől, mint megtérésem előtt, mikor még a halál állapotában voltam, hanem, mint feltámadt, új teremtésről, aki minden mennyei áldással el van látva, Krisztusban.

Minden "fegyver", amit az Úrtól kaptunk, ezért adatott nekünk. Az Ige tápláléka, a szellemi fegyverzet, az erő, az öröm a Szent Szellem által - mind annak a hitnek és tudatnak a következménye, hogy "amely életet ebben a testben élem, az Úr Jézus Krisztusba vetett hit által élem, aki szeretett engem és önmagát adta érettem, hogy én Isten igazsága legyek Őbenne."

Ennél tömörebben senki sem fogalmazhat.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr632279758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2010.09.09. 11:12:01

>>" A nevem fel van írva az élet könyvébe.

És ezért is, mert már tudom, hogy nem földi teremtmény vagyok már, hanem mennyei, meg akarom tanulni mindazt, amit rólam állít az Úr. "<< Nagyon tettszik az egész vallomás (keresztény meditáció-értsd jól) Ebben próbálok én is erős lenni,hogy tudatosuljon bennem. A Világban azt látom: értéktelen vagyok (külsőm,korom,jó végzettség hiánya miatt) Szóval,úszni kell az "árral szemben"! Köszönöm!

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2010.09.09. 13:33:36

Mindig nagyon köszönöm, hogy hozzászólsz ahhoz, amit írok. Az, hogy milyenek vagyunk külsőleg, az is az Urat dicséri. Az Ő fantáziája, amely kimeríthetetlen, hogy annyiféle embert alkotott, nincs két egyforma, még az ikrek sem igazán..., és az, hogy ő azt nézi, mi van a szívünkben, a bensőnkben, az pedig Ő maga... ez mind-mind csodálatos! Azt hiszem azzal is célja van, hogy ki mikor születik meg, milyen testben, milyen körülmények közé - ez mind benne van abban a tökéletes tervben, amit számunkra készített, hogy amikor eljön az ideje, felismerjük Őt, és megtérhessünk Hozzá, és Vele járhassunk. Ami a kort illeti, azzal is terve van, és Ő véghez is viszi, amit eltervezett. Mózes 80 évesen ért el oda, hogy találkozhatott az Úrral... Ami pedig a végzettséget illeti: Péter és társai írástudatlan halászok voltak. Következésképpen csak a szív az, ami számít. Az pedig már ki van cserélve.
"És szívet adok nekik, hogy megismerjenek engem hogy én vagyok az Úr, és ők népemmé lesznek, én pedig Istenükké leszek, mert teljes szívből megtérnek hozzm." Jeremiás 24:7
süti beállítások módosítása