Az Ige Isten
2010. október 27. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Az Ige Isten

Jézus Krisztus az Élő Ige.

A megszentelődés is általa történik.

"Szenteld meg őket a te igazságoddal: a te igéd igazság." János 17:17

Az Ige szentel meg.

"Én a te igédet nékik adtam." János 17:14/a

Kiknek?

"Megjelentettem a te nevedet az embereknek, a kiket e világból nékem adtál: tiéid valának, és nékem adtad azokat, és a te beszédedet megtartották." János 17:6

"A miként te hatalmat adtál néki minden testen, hogy örök életet adjon mindennek, a mit néki adtál." János 17:2

" Most tudták meg, hogy mindaz te tőled van, a mit nékem adtál: Mert ama beszédeket, a melyeket nékem adtál, ő nékik adtam; és ők befogadták, és igazán megismerték, hogy én tőled jöttem ki, és elhitték, hogy te küldtél engem. Én ezekért könyörgök: nem a világért könyörgök, hanem azokért, a kiket nékem adtál, mert a tiéid." János 17:7-9

Csodálatos, fantasztikus, felfoghatatlan egység!

"És az enyémek mind a tiéid, és a tiéid az enyémek: és megdicsőíttetem ő bennök." János 17:10

"De nemcsak ő érettök könyörgök, hanem azokért is, a kik az ő beszédökre hisznek majd én bennem; Hogy mindnyájan egyek legyenek; a mint te én bennem, Atyám, és én te benned, hogy ők is egyek legyenek mi bennünk: hogy elhigyje a világ, hogy te küldtél engem. És én azt a dicsőséget, a melyet nékem adtál, ő nékik adtam, hogy egyek legyenek, a miképen mi egy vagyunk: Én ő bennök, és te én bennem: hogy tökéletesen egygyé legyenek, és hogy megismerje a világ, hogy te küldtél engem, és szeretted őket, a miként engem szerettél." János 17:20-23

"Atyám, a kiket nékem adtál, akarom, hogy a hol én vagyok, azok is én velem legyenek; hogy megláthassák az én dicsőségemet, a melyet nékem adtál: mert szerettél engem e világ alapjának felvettetése előtt. Igazságos Atyám! És e világ nem ismert téged, de én ismertelek téged; és ezek megismerik, hogy te küldtél engem; És megismertettem ő velök a te nevedet, és megismertetem; hogy az a szeretet legyen ő bennök, a mellyel engem szerettél, és én is ő bennök legyek." János 17:24-26

Világosan beszél. Azok vagyunk hívők, akiket az Atya az Úr Jézusnak adott! Akik Istenéi, azok tudnak hinni az Ő Fiában. Nem a világ. És az Úr Jézus értünk könyörög, nem a világért.

Egyek lenni Benne azt jelenti: hinni, hogy Jézus a Krisztus, a Messiás, a Küldött, a Megváltó.

"Senki sem jöhet én hozzám, hanemha az Atya vonja azt, a ki elküldött engem; én pedig feltámasztom azt az utolsó napon." János 6:44

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr272402147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása