Kiáltó szó a pusztában
2010. november 12. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Kiáltó szó a pusztában

Nem gyönyörködik az Úr a hitetlen halálában, hanem abban, hogy megtérjen az ő útjáról és éljen.

Nagy kegyelmű az Úr! Késedelmes a haragra és a gonosz miatt bánkódó.

De most is azt mondja: Hívj segítségül engem a nyomorúság idején s én megszabadítalak.

És: Járuljatok mindenkor a kegyelem királyi széke elé.

És: Bővelkedik az Úr a megbocsátásban.

Irgalmasság Atyja az ő neve.

Békesség fejedelme.

Még nem jött el az ítélet ideje.

Még van időd visszatérni Hozzá, mert kitárt karokkal vár!

Ha kiestél a kegyelemből, visszakerülhetsz!

Ezért írta a saját újjászületett, elpecsételt gyülekezeteinek, az Ő népének a Jelenések könyvében a leveleit: Figyelmeztet, hogy emlékezz vissza, hogyan vetted, és hallottad, és térj vissza Hozzá, és az előbbi cselekedeteket cselekedd! Nem mondaná, ha nem lenne még mindig bőséges kegyelme számodra!

Ma, ha hallod az Ő szavát, meg ne keményítsd a szívedet.

Ma van minden nap. Holnap is ma lesz. És tegnap is ma volt.

Az örökkévalóságról szól ez is, hogy örökkévaló az Ő kegyelme az Őt félők iránt.

Ha bánt a lelkiismereted, akkor még él!

Ne írd le magad.

Térj vissza hozzám - mondja az Úr. Én meghaltam érted, én szeretlek téged, én megváltottalak, én megtartalak, csak engem hívj segítségül! Féltékenyen szeretlek, nem adlak oda senkinek! Magamat adtam érted cserébe, hogyan is adhatnálak el, hogyan is hagyhatnálak el?

Csak légy őszinte, beszélj őszintén hozzám, mert úgyis tudok rólad mindent. Ha megnyitod a szíved, meghallod a válaszom. Mert én a szívedre beszélek. Jób is ezért hallotta meg a hangom, ezért beszéltem hozzá, mert őszinte volt. Nem kendőzte el a dolgait. Én így szeretlek téged. Mert én alkottalak, én formáltalak, mindeneddel hozzám jöjj, mert én igazítalak meg, én adok erőt, hogy elváltozz, képességet neked mindarra, amire szükséged van.

A szíveteket metéljétek körül - én a szívedet akarom hallani. Ne félj.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr722444902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása