Bizonyság
2011. június 07. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Bizonyság

"Az én juhaim hallják az én szómat, és én ismerem őket, és követnek engem: És én örök életet adok nékik; és soha örökké el nem vesznek, és senki ki nem ragadja őket az én kezemből. Az én Atyám, a ki azokat adta nékem, nagyobb mindeneknél; és senki sem ragadhatja ki azokat az én Atyámnak kezéből. Én és az Atya egy vagyunk. "

János 10:27-30

"Én vagyok a jó pásztor; és ismerem az enyéimet, és engem is ismernek az enyéim, A miként ismer engem az Atya, és én is ismerem az Atyát; és életemet adom a juhokért."

János 10:14-15

Ma reggel csüggedten ültem az ágyon, imádkozni próbáltam, de nem nagyon sikerült. És akkor eszembevillant, nyissam ki a Bibliát.

Itt nyílt ki.

Kell ennél beszédesebb vallomás?

SZERETLEK,URAM!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr152963714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2011.06.07. 16:17:06

>>"Az én juhaim figyelnek a hangomra, és én ismerem őket, ők pedig követnek engem. És örök életet adok nekik, és soha, semmiképpen nem pusztulnak el, és senki sem fogja kiragadni őket a kezemből. Amit az Atyám nekem adott, az minden másnál nagyobb, és senki sem ragadhatja ki őket az Atya kezéből. Én és az Atya egyek vagyunk."<< Még az "Új Világ fordítás" -ban is látható,és felismerhető az az üdv-biztonság,ami az újjászületett hívőnek adott az Úr,-pedig a fordítás készítői határozottan elutasítják az üdv-bizonyosságot, üdv-biztonságot. Infaustus írt két kitűnő postot ezekben a témákban: infaustus.wordpress.com/2011/03/30/udvbizonyossag/ ,-és: infaustus.wordpress.com/2011/04/01/udvbiztonsag/
süti beállítások módosítása