Kérés
2012. június 04. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Kérés

Örülnék ha ti, akik olvassátok a blogomat, megjegyzéseket fűznétek hozzá olykor. Nekem is épülésemre válna.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr834563990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2012.06.04. 16:30:36

Rendszeresen olvasom,és kommentelem épületes Blogodat. Én is fontosnak tartom a visszajelzéseket.
Szeretettel javaslom,-bár nem vagyok (igazi) blogger: ha Szeretnéd,hogy kommentáljanak többen, akkor érdemes reagálni a kommentekre.

Volt,hogy többszöri megjegyzésemre sem reagált bizonyos blogokon bizonyos Bloggerek,így azt a tanulságot szűrtem le,hogy nem veszi szívesen a véleményemet. Így nem erőltettem jelenlétemet.

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2012.06.04. 16:42:32

Igazad van, előző megjegyzésedre sem reagáltam, azt gondolva, elég, ha majd írok. De nem sikerült kérésednek eleget tennem. Ne haragudj. Ezután figyelmesebb leszek.
A tartalomhoz kívánnám, a "látás"-hoz olvasni a hozzászólásokat...
Persze a blogot se ártana felújítani...
süti beállítások módosítása