Megdermedt a nyughatatlan...
2012. június 18. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Megdermedt a nyughatatlan...

Vajon ez volt Isten akarata? Miért, hogy nem tudtunk megegyezésre jutni?

A nyughatatlan fórumot egyik alapító tagja, aki nem is vett részt benne már rég, egyszer csak lezárta. Volt aki mosolyogva fogadta. Én sajnálom.

Mit is gondolok erről?

Nehéz közös nevezőre jutni azoknak, akiknek Krisztus ugyan az alap, csak mindenkinek kicsit másként.

Ez félreértésekre, neheztelésekre, kiigazításokra adott okot, amit voltak, akik sérelmeztek.

Szabad-e egy hívőnek megsértődni? Úgy nevelkedtem hitben, hogy nem. Vághatnak fát is a hátamon.

De vajon ésszerű ez a hozzáállás?

Mivel egyikünk sem ismerhet mindent, hiszen csak rész szerint van meg bennünk az ismeret, szükségünk van egymásra. Egymás "látására".

Én azt tapasztalom, hogy ha valaki maga nem ássa bele magát az Igébe, hogy hite mélyen megalapozott legyen, akármilyen gyermeki is, akkor bizony hamar elsodorhatja őt bármiféle szél. Ilyenkor, mikor számunkra idegen "szelek" kezdenek fújni, jó ha megállunk, és megvizsgáljuk a dolgot. Magunkat, a helyzetet, az igazságot az Ige fényében.

Gúnyosnak éreztem a "világítás" szót syl közleményében. Mindenki világítson a maga blogjában...

 Végül is igaza van. Csak barátságtalan. Kitessékelő. Lelke legyen rajta.

Én magam azt hiszem jókor kaptam ezt a pofont. Azt a munkát kell végeznem, amit rám bízott az Úr, és ott, ahol vagyok.

Ezt igyekszem folytatni itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr404596518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2012.06.28. 05:51:03

Emésztettem a Postot,és az élményeket.
Nem tudom,hogy a "külsős olvasó" képben van-e....? A "Nyughatatlan Fórum" egy protestáns keresztény fórum... volt: nyughatatlan.oromhirek.hu/forum/index.php Itt olvasható az Általad idézett Közlemény.
Én az utóbbi időkben már nem találtam építőnek az ottani fórumozást, mert bár jó szándékú,de teljesen meddő,értelmetlen teológiai "hit"(?)vitákat, gumicsont-rágásokat tapasztaltam.

Nem jó a tiszta,konkrét,szó szerinti Bibliai TANÍTÁSt összekeverni a BibliaÉRTELMEZÉSsel, ebből általában mindig értelmetlen feszültség történik,-sértődésekkel kísérve.

Ha evvel érvel egy FórumTárs: "Én a Biblia álláspontját képviselem!!!!",avval -akaratlanul- azt sugallja: a másik fél minimum teológiailag totál tudatlan, talán tévelyeg,de lehet,hogy a Sátán ügynöke, egy eretnek,akit virtuálisan le kell leplezni...

Hangsúlyozom: akaratlanul!
Nem akarok mellébeszélni:
A Nyughatatlan kudarca az én kudarcom is: nem tudtam határozottabban kezelni a konfliktusokat.
Sem a Világ, sem a kereszténység nem dőlt össze,a tanulságokat fontos,és szükséges levonni,hogy az Örömhír Fórumon ( oromhir.net/forum/ ) ne essünk bele a régi hibákba,ha mégis hibáztunk,tudjunk bölcsen,és tapintattal konfliktust kezelni.

Milyen szeretnék lenni a kommunikációban,a fórumozásban?
Milyen nem szeretnék lenni...?
Semmiképpen nem szeretnék hasonlítani a terepjáró autóhoz,amelynek ereje abban mutatkozik meg,hogy keresztül gázol szinte mindenen,inkább szeretnék hasonlítani a teherautóhoz,amely talán nem szép, nem menő verda,talán a legtöbb ember "szürke igásló"-nak tekinti,de tonnányi terheket tud szállítani:megkönnyítve mások életét.

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2012.06.28. 08:06:29

Jók a meglátásaid, szerintem. Én nem szerettem volna, ha megszűnik ez a fórum.
Persze, ez is csak egy találkozóhely volt. Valóban nem lehet közösen imádkozni, csak azoknak, akik megegyeznek mindabban, amit kérnek, ezt mondja az Úr. Ezért az imádság szent dolog.
Egyet nem tudok elérni, hogy ha megállapítok valamit, akkor azt mások ne ellenük szóló támadásként értelmezzék. Úgy kellene viszonyulni hozzá, mint egy megállapításhoz, amit meg kell vizsgálni, jóhiszeműen, minden hátsó gondolat nélkül.
De talán ebből is az derül ki, mivel nem lehet, vagy nagyon nehéz, annyira össze vagyunk szövődve az Igével, hogy az Igét ért sérelmek nekünk is fájnak...
Sosem lehetünk úgy "bölcsek", hogy valakit ezzel meg ne sértsünk. És minden azért van, mert magát az Úr Jézust hordozzuk a szívünkben, aki élőbb mindennél, tehát fájóbb is mindennél, ha miatta-érte történik az összekülönbözés.
Én szeretem a nyughatatlanos testvéreimet, ez volt az a fórum, ahova jó szívvel be tudtam kapcsolódni. Mert nem éreztem "hagyományosnak", éreztem nyitottságot bennük az Ige igazsága iránt...
De aztán beleütközik az ember a falakba. Azért hiszem, hogy ezek is leomlanak.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2013.06.03. 22:25:37

Most már "hivatalosan" is vége a Nyughatatlan-nak... 2013 május 27.-én jelent meg Sylverfoxtól: >>" The End
Kedves Nyughatatlanok!

Úgy látszik elérkeztünk egy út végére.

A közösség, mely 2003 decemberében kezdett szerveződni felbomlott. 10 év nagy idő. Sok minden változik, de hisszük van ami örök, múlhatatlan.
Boldogok vagyunk, mert e közel 10 év alatt arra irányíthattuk a figyelmet Aki feltétel nélküli szeretetéről biztosított bennünket. Azt a nevet dicsőíthettük közösen amelyre minden térd meghajol.
Vallottuk és megéltük, hogy Isten szeretete nem kirekesztő.

Visszatekintve... hálával mondok köszönetet mindazoknak akik ebben a szolgálatban részt vettek, akiknek az életében "részesülhettünk".

Isten áldjon mindannyiótokat!

A szerkesztő csapat részéről: sylverfox.

Ui. Ez a blog egy ideig még elérhető marad. Szeretettel várjuk megosztani kívánt emlékeiteket, élményeitek.
"<<

(Forrás: nyughatatlanokk.blogspot.hu/2013/05/the-end.html )

Sajnálom... de ez volt várható. Köszönöm, hogy fórumtársak lehettünk ott!

Bárcsak tudnánk tanulni a hibákból- legalább a kommunikációs hibákból!
A kommunikációban különösen fontos,hogy jók legyenek Krisztus követői: egyrészt a Mennyei Mester kiváló példakép, másrészt: hogy akarunk a még Krisztust nem követő embertársainkat megérteni,és Nekik segíteni, ha még egymást,-akik egy szellemi nyelvet beszélünk-, ennyire nem értjük jól,-és meg egymást....? Új kommunikációs Pünkösdre vágyom, hogy értsük,és megértsük egymást!

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2013.06.04. 14:54:44

Tudod mit nem tanultunk meg? Elszenvedni, hogy elszenvedhessenek...
süti beállítások módosítása